kopan Napisano 1 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 1 Lipca 2008 Witam po raz kolejny na forum. Mam dwa pytanka, ale drugie zadam w innym miejscu. Tu chcialbym zapytac o możliwośc wplacenia sporej ilości gotówki którą przywieziono z Polski na amerykańskiekonto. Nie bede rozpisywal sie skad co i gdzie. Mam okolo 20 tyś $ i nie bardzo wiem co teraz z tym zrobic. Do 10 tys $ mozna wwieźc do USA bez deklaracji z tego co wiem więc podejrzewam ze tyle jak wplace to tez nie powinno być problemu. Co jednak z reszta. Jechalo nas kilka osób wiec pieniądze zostaly rozlozone tak ze nikt nie wiózł ponad 10 tyś. Jednak teraz chcialbym calośc wpłacicć na konto zeby sobie leżały tam do przyszlego roku, bo tez pewnie przyjadę na WORKA. Proszę o jakieś sugestie. Czy lepiej zgłosić sie do IRS z tym pytaniem, czy wpłacić powiedzmy jakies 8 - 9 tys a reszte trzymac w gotówce???
KW Napisano 1 Lipca 2008 Zgłoś Napisano 1 Lipca 2008 banki musza informowac IRS o wplatach powyzej $10,000. Jak podzielisz na dwie wplaty nie rownoczesnie to powinno byc OK http://www.accountantforums.com/t37582-cas...ing-to-irs.html Krysia
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.