Skocz do zawartości

Rozmowa Z Urzędnikiem - Pilne


kwasik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie długo wylatuje do usa i związku z tym mam pytanie co do rozmowy z urzędnikiem na lotnisku juz w us a konkretnie, co gdy dostane pytanie 'co pan robi w polsce' .Obecnie jestem tylko studentem ale gdy bylem po wize czyli w czerwcu jeszcze pracowałem i w ds156 mam napisane work and study. Czy jezeli odpowiem ze study nie bedzie sie mnie czepiał i czy oni tam maja wglada do tych papierów.

z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz kolegi powyzej naprawde w stylu Adama Michnika (tfu!) :)

Nie napisales na jak dlugo wyjezdzasz, jaki typ wizy (turystyczna jak sie domyslam?), na kiedy ustaliles powrot?

Nie przejmuj sie rozbieznoscia 'w zeznaniach' - w Polsce studiujesz i tyle. Pracowales, zeby uzbierac na wakacje (jesli to wyjazd turystyczny) i przerwales prace, bo chcesz mocniej skupic sie na studiach. Cos na pewno wymyslisz, poza tym - watpie, zeby takie pytanie zadal Ci urzednik imigracyjny.

Jak widac martwisz sie rozmowa, wiec przygotuj sobie odpowiedzi na pytania zwiazane z Twoim pobytem w USA.

Gdzie jedziesz, w jakim celu, co chcesz zwiedzic, jaki jest ogolnie Twoj plan podrozy? Ile masz ze soba pieniedzy, w jaki sposob chcesz sie w USA utrzymac, jak dlugo chcesz zostac? Masz w USA rodzine lub dalszych krewnych?

To sa najczesciej zadawane pytania ...

Mnie nigdy sie o nic nie pytano, a przekraczalem granice USA nie jeden raz (na wizach J1 i na wizie turystycznej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtku to, ze watpisz nie znaczy, ze nie zada. Naprawde warto byc przygotowanym na kazdego rodzaju pytanie. Mnie nie tylko pytali o prace ale i gdzie pracuje. No i oczywiscie jak powiedzialam, ze na dwa miesiace przylecialam to byly pytania o urlop.

MOja rada - dobrze miec przygotowana odpowiedz na kazde ewentualne pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...