leniobec Napisano 8 Marca 2005 Zgłoś Napisano 8 Marca 2005 Cześa. Oboje z moją dziewczyną postanowiliśmy wyjechaa do usa. Mamy tam znajomego który ma w3asną firme budowlaną i obrotu nieruchomościami. Poprosiliśmy go o papiery do programu self-intership i je otrzymaliśmy. Jednak jest problem gdy? ja jestem informatykiem a ona studentką prawa i administracji. Plan praktyk nasz pracodawca oczywiście zaplanowa3 zgodnie z kierunkiem naszych studiów. Jednak w firmie budującej domy i obracającej nieruchomościami, jest ma3o wspólnego z administracją, prawem czy informatyką. Zawsze sie coś znajdzie ale obawiamy sie ?e jak w usa zaczną przyglądaa sie firmie i zobaczą ?e nie ma ona nic wspólnego z informatyką czy administracją, to nie dadzą nam pozwolenia na wyjazd. Chcia3em zaczerpnąa waszej rady czy wiecie na jakiej zasadzie przyznawane są te pozwolenia tam w usa? Czy to ?e firma z której mamy papiery nie ma wiele wspólnego z naszymi kierunkami (mimo ?e mamy plan praktyk wype3niony zgodnie z kierunkiem naszych studiów) wp3ynie negatywnie na pozwolenie z organizacji w usa na nasz wyjazd? Strasznie nas martwi ta myśl, a bardzo chcemy pojechaa na 12 miesiecy. Prosze o ka?dą opinie. Z góry dziekuje.