Skocz do zawartości

Self Arranged Internship i dylemat


Rekomendowane odpowiedzi

Cześa.

Oboje z moją dziewczyną postanowiliśmy wyjechaa do usa. Mamy tam znajomego który ma w3asną firme budowlaną i obrotu nieruchomościami. Poprosiliśmy go o papiery do programu self-intership i je otrzymaliśmy. Jednak jest problem gdy? ja jestem informatykiem a ona studentką prawa i administracji. Plan praktyk nasz pracodawca oczywiście zaplanowa3 zgodnie z kierunkiem naszych studiów. Jednak w firmie budującej domy i obracającej nieruchomościami, jest ma3o wspólnego z administracją, prawem czy informatyką. Zawsze sie coś znajdzie ale obawiamy sie ?e jak w usa zaczną przyglądaa sie firmie i zobaczą ?e nie ma ona nic wspólnego z informatyką czy administracją, to nie dadzą nam pozwolenia na wyjazd. Chcia3em zaczerpnąa waszej rady czy wiecie na jakiej zasadzie przyznawane są te pozwolenia tam w usa? Czy to ?e firma z której mamy papiery nie ma wiele wspólnego z naszymi kierunkami (mimo ?e mamy plan praktyk wype3niony zgodnie z kierunkiem naszych studiów) wp3ynie negatywnie na pozwolenie z organizacji w usa na nasz wyjazd? Strasznie nas martwi ta myśl, a bardzo chcemy pojechaa na 12 miesiecy. Prosze o ka?dą opinie. Z góry dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Moim zdaniem nie masz o co sie martwic. Po prostu sprobuj. Przedstaw program praktyk, ktory masz no i zobaczysz czy bedzie on zaakceptowany. Nic nie ryzykujesz a poza tym nie wydaje mi sie, ze oni (Council w USA) sprawdzaja firmy, no jedynie co to moga zadzwonic do firmy i sprawdzic czy rzeczywiscie firma zna Ciebie i zaoferowala Ci program praktyk. Piszesz, ze Twoja dziewczyna studiowala prawo, ja mysle, ze rynek obrotu nieruchomosci ma duzo do czynienia z prawem, a Ty informatyk- w dzisiejszych czasach kazdy biznes jest skomputeryzowany i nawet w firmie budowlanej, ktora np. moze miec plany budowlane roznych obiektow opracowywane na kopach, tez sie przydasz:)