Skocz do zawartości

Flysiesta.pl


basha

Rekomendowane odpowiedzi

Warszawa-Denver

bilety z Katowic to minimum 3000zł, z Warszawy jakieś 2800zł.

06:30 Warszawa - 17:40 Denver (przesiadka we Frankfurcie i w Dallas)

powrót

17:10 Denver - 17:30 Warszawa (przesiadka w Chicago i Londynie)

2054zł za wszystko

limit bagażu: 20kg

edit:

W mailu z Fly Fiesta było napisane:

Dopuszczalny bagaż:

Dla dorosłego

Leistinas bagažas: *20kg;

Ogólnie mam tylko jeden lot LOTem (Warszawa-Frankfurt) a cała reszta łącznie z powrotem to już AA.

A z tego co przeczytałem tam obowiązują przepisy o bagażu 2x23. I że liczy się jako lot międzynarodowy.

(http://www.usa.info.pl/board/Lot-Z-Przesiadka-Jakie-Przepisy-Dot-Bagazu-t13052.html)

Czyli w końcu ile rzeczy mogę zabrać (interesuje mnie bardziej powrót)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Ja też kupiłam już u nich bilet...

Tylko zaczęłam się martwić, bo nie wiedziałam, ze takie dziwne praktyki w ogóle są możliwe...

Dlatego czekam na informację od osób, które wypróbowały już to połączenie do Stanów,

tzn. LOT a potem AA na bilecie zakupionym w flysiesta.

Niras, a dlaczego masz tylko 20 kg bagażu? Mi powiedzieli, że mam 2x23kg + 10kg na pokład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak rezerwowałem online to miałem właśnie napisane:

Dopuszczalny bagaż:

Dla dorosłego

Leistinas bagažas: *20kg;

Ale może to błąd w kodowaniu czy cuś.

Jutro będę dzwonił i się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniłem i dowiedziałem się że oni nie dostają od przewoźników żadnych informacji odnośnie bagażu. Więc nie wiem czemu ich strona wygenerowała:

Dopuszczalny bagaż:

Dla dorosłego

Leistinas bagažas: *20kg;

Do USA i tak jadę z jednym bagażem, wracać będę pewnie z dwoma, ale wtedy wszystkie linię to już AA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AIREXPRESS

żal mi takich ludzi jak Ty. Miałem zignorować Twoje zgorzkniałe wynurzenia, ale jednak nie pozwolę, żeby ktoś kto sie dorwał do internetu mnie obrażał! i pozwolę sobie rozprawić się z Twoim wpisem

No tak tomasz podaj jeszcze moze adres zeby ludzie u ciebie kupowali a twoj bos taka prowizje naklada ze za kilka biletow sprzedanych to ma wakacje na karaibach pewnie a i ci sie troche skapnie .

Adresu nie podam, bo czego innego na tym forum szukam. Mój bos nie istnieje, bo wyobraź sobie sam nim dla siebie jestem.

Ja kupuje na expedia , orbitz i niegdy klopotow nie mialem , bo widzisz to sa biora online ktore nie placa ilus tam pracownika nie maja sluzbowych obiadkow szkolen , nie placa za wynajecie lokali oni zarabiaja na jednym bilecie 10 usd w przeciwienstwie do bior np pewnie twojego ktore pewnie z marze biora polowe biletu .

Twoja wolna wola i wybór, ale pewnie nigdy byś nie przypuszczał, że Orbitz zatrudnia ponad 1500 osób (!), bo widzisz biura online mają nie tylko komputery (mają też ponad 200mln USD straty za rok 2008 - vide Orbitz, więc musisz im pomóc!!).

Co do marży w wysokości połowy biletu... jesli faktycznie tak myślisz to w połączeniu z innymi Twoimi wypowiedziami pokazuje jak MAŁĄ masz wiedzę o biznesie lotniczym, o biletach o rozliczeniach itp. Czy myślisz, że Flysiesta (bo o nich i tylko o nich miałem zamiar tu pisać) pobiera tylko 10usd???

Chlopie rownie dobrze kupie u was bilet i moze byc ze tez kaza mi doplacic jakas oplate paliwowa , kogo obchodzi gdzie bilet wystawiaja moga w chinach nawet

No i znów pokazujesz, żenujący poziom wiedzy. Otóż kupując bilet u agenta masz pewność, ze żadnej dopłaty paliwowej nie zapłacisz, bo system rezerwacyjny w Polsce nie pozwoli na taką operację, a jeśli ją agent wymusi to agent zapłaci, a nie pasażer. Niby nikogo nie obchodzi gdzie był bilet wystawiony dopóki się problemy nie pojawią. A tak przy okazji.. to kup sobie bilet w Chinach.

No niestety pani w biorze z kawka i paczkiem nie jest komputerem ....

Tu jest jak z internetem - masz wolny wybór i możesz iśc do innego biura (nie mojego, bo jw.)

HI

Polecialem oczywiscie do berlina (z tamtad super polaczenia do Polski )nie placilem zadnych dodatkowych oplat , jedzenie w samolocie super wszystko na czas , jedynie w drodze powrotnej w Paryzu odwolali lot na JFK ( pogoda czy cos ) ale dostalem super hotel przy lotnisku plus kolacje i sniadanie wszystko za darmo, na nastepny ranek wyspany 15 min metrem i bylem na swoim terminalu do usa , spotkalem tam polakow ktorzy tez mieli leciec tym odwolanym lotem do usa , oni przylecieli lotem poprzedniego dnia , spytalem jaki hotel dostali a oni ze zaden - koczowali cala noc na lotnisku - tak polskie biora te nie internetowe dbaja o swoich klientow , a dodam ze oni zaplacili sporo wiecej za bilet , w tamtym okresie 1$=2zl (czyli mnie wyniosl 1100zl )

No tutaj to już przeginasz. Pewnie ze 3 razy leciałeś samolotem na podstawie kupionego w Orbitz biletu i wygłaszasz takie herezje! Wyobraź sobie, że KAŻDA linia lotnicza jeśli pasażer ma w 1 bilecie całą trasę odpowiada za jego przesiadki. Jeśli ma osobne bilety (np. ber-par, par-nyc) to radzi sobie sam. Nie twierdzę, że tamci pasażerowi mieli osobne bilety, ale tego to pewnie nie sprawdziłeś! W przypadku trasy łączonej na jednym bilecie to faktycznie linia lotnicza powinna się inaczej zachować, ale czy tamci ludzie poszli w ogóle z kimś porozmawiać na ten temat? czy zapytali co mają zrobić skoro samolotu nie ma? Tego nie wiem. W ostateczności mają prawo do odszkodowania od linii lotniczej, ale to im pewnie powiedziałeś ekspercie!

No i pewnie jedzenie mili też gorsze niż ty, bo nie kupili biletu na Orbitz...

Znajdz mi lepsza cene w twojej firmie prosze - a i niezalezy mi na mozliwosci przekladania terminow po zakupie biletu .

Czyzbys przestał ufać Orbitzowi??? Dobrze, bo lubie wyzwania.. moja cena 510usd i - wyobraz sobie - zawiera marże!!!

Zamykam temat orbitz

Do KIRANIA

niestety nie ma ustalonej standardowej wysokości takiej opłaty YQ. Wiele linii lotniczych zaczęło ją w ogóle wykorzystywać do ukrywania części ceny biletów ogłaszając w promocjach, że maja bilety po np. 199zł do USA (iberia), ale resztę tej ceny (jaką? - tego właśnie nie wiadomo) wliczają do opłaty YQ. I tak na trasie waw-nyc-waw taka opłata wynosi:

- ok. 750pln w LOT

- ok. 785pln w Lufthansie

- ok. 995pln w Finnair

- ok. 780pln w American Airlines (przy założeniu, że bilety wystawiony w POlsce ;) bo w Estonii ok. 165pln)

ps. na Twoim miejscu nie martwiłbym sie aż tak, że masz niższą opłatę YQ, bo szansa na to, że ktoś przy odprawie Cię odeśle do biura linii żebyć dopłaciła jest naprawdę bardzo mała.

Do NIRAS

limit bagażu powinien być widoczny w Twoim bilecie w pozycji BAG albo BAG ALLOWANCE. Powinineś mieć tam wpisane albo PC (tzn 2x 23kg) lub np. 20K (tzn 1x20kg). Raczej nie powinieneś mniejszego limitu, bo nie ma do tego podstaw. Możesz sobie tez poczytać tekst pod linkiem http://www.aa.com/aa/i18nForward.do?p=/tra...geAllowance.jsp

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...