Skocz do zawartości

Wyjazd Do Usa Na Własną Rękę


zajec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Jestem studentem 2 roku prawa, i mocno interesuje się wyjazdem do USA. Wypad miałby miejsce oczywiście w trakcie wakacji studenckich czyli od ok czerwiec-lipiec do października. Byłaby to moja pierwsza podróż do tego kraju, dlatego zaraz zadam pewnie setkę pytań. Na początek chciałbym wiedzieć jakie macie zdanie odnośnie wyjazdu na własną rękę z koleżanką, czy lepiej jest samemu załatwić wizę i wszystkie formalności i jechać do usa w "ciemno" na miejscu znajdując jakieś lokum i prace , czy wyjeżdżać poprzez jakąś agencje/biuro ??, co sądzicie o wyjazdach typu Work and Travel ?? Oraz jak ja, jako student najlepiej i pewnie mogę ubiegać się o wizę ?

Pozdrawiam Daniel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjazd na wlasna reke jest jak najbardziej dobrym pomyslem, pod warunkiem, ze jedziesz w celach turystycznych. Po prostu wejdz na strone ambasady i poczytaj jakie dokumenty potrzebujesz do ubiegania sie o wize turystyczna B2. Praca na tej wizie jest nielegalna! Oczywiscie moze sie zdarzyc, ze ktos zatrudni Was nielegalnie, ale pewnie jest coraz mniej takich miejsc, ze wzgledu na problemy w gospodarce i strach przed ewentualna kontrola. Z tego co sie orientuje, to jako turysta nie mozesz nawet wynajac mieszkania, bo trzeba przejsc credit score i pytaja o dokumenty legalnosci. Wychodzi na to, ze trzeba nocowac w hotelach/motelach/schroniskach mlodzizowych/u znajomych itp.