hancyk Posted February 1, 2009 Report Posted February 1, 2009 witam, otrzymalam wize turystyczna niedawno i planuje leciec do Chicago pod koniec lutego na 4 tygodnie (wiza wazna 10 lat), jakie dokumenty oprocz paszportu z wiza sa potrzebne na granicy? jakie pytania moga mi zadawac? czy beda patrzec na dokumenty, ktore byly mi potrzebne w ambasadzie jak np. wyciag z konta bankowego? dodam, iz bylam w zeszlym roku na semestr na studiach w Illinois na wizie j1 i wrocilam przed wygasnieciem wizy. troche sie slyszy o cofnietych osobach z granicy i mam stresa, ze mnie nie wpuszcza z jakichs przyczyn... dodam rowniez, iz powody, jakie podalam w ambasadzie to odwiedzenie profesora z uniwersytetu oraz znajomych, a takze zwiedzenie nowego jorku w miedzyczasie. nie jestem studentem ani nie pracuje, czy moga o to pytac? (w ambasadzie nie pytali...) z gory dziekuje za odpowiedzi