Skocz do zawartości

Wiza Turystyczna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was ponownie !!!

W USA bylem juz 3 razy, 3 razy na WAT, zawsze wracalem okolo miesiaca przed data ukonczenia mojej wizy.

Pracowalem legalnie, zadnych walkow nie robilem.

W tym roku zastanawiam sie nad spedzeniem calych wakacji w USA. Mam tam wielu znajomych wiec okolo 4 miesiace chcialbym na to poswiecic, zreszta pod koniec wakacji chcialbym pojechac na kurs po Jamajce, Kajmanach i sasiednich wyspch.

Tak sie zastanawiam co powinienem zrobic zeby dostac wize turystyczna, czy obecna sytuacja na rynku moze jakos negatywnie wplynac na przyznanie mi wizy turystycznej???

P.S.

Jestem studentem ostatniego roku na Politechnice Slaskiej, koncze studia w czerwcu, ale bronic sie mam zamiar w grudniu.

Prosze o odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzadko sie zdarza, zeby ludzie po WAT mieli potem problem z otrzymaniem wizy turystycznej, z moich znajomych nikt nie mial problemu, pamietam, ze ktos na tym forum pisal ze nie dostal - ale nigdy nie mozna byc pewnym tego, co tak naprawde bylo powodem odmow

jak bylem w tamtym roku to na 25 osob przede mna nie dostalo moze ze 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A fakt, ze chcialbym tak spedzic 4 miesiace moze byc powodem tego, ze konsul moze pomyslec, ze chce pracowac nielegalnie? Zaznaczam, ze nie mam takiego zamiaru - chce w koncu odpoczac i takim akcentem zakonczyc nauke na uczelni :). Na jak dlugo dostales wize i czy to wiza turystyczna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powod zawsze mozna znalezc, ja sie ubiegalem o turystyczna i padly tylko dwa pytania, na jak dlugo i czy chce pracowac ;-)

co do drugiego to powiedzialem, ze jak bede chcial pracowac w USA, to przyjde po inna wize, nie bylo tez pytan o jakiekolwiek dokumenty

konsul zyczyl mi udanych wakacji a ja dopytalem na jak dlugo ta wiza, uslyszalem ze na 10 lat i taka dostalem