Skocz do zawartości

Polski Licencjat Z Sociologi Pytanie!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam polskiego licencjata z sociologi zachowan ludzkich oraz studia podyplomowe z mediacji i negocjacji.Moje pytanie jest takze czy z polskim dyplomem mam szanse na odbycie praktyki zwodowej w Stanach czy prace w zawodzie czy jest to nie mozliwe jesli sie nie ma amerykanskiej szkoly?? Mieszkam tu na stale dlatego zalezy mi aby cos zrobic w sowim kierunku z gory dziekuje Marta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie myle to możliwośc odbycia praktyki jest, ale nie po wszystkich kierunkach. Wszystko zalezy od zapotrzebowania, a o ile sie nie myle to humanistyczne studia sa raczej w nizszosci :/.... Szukaja chetniej po technicznych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marta - rozumiem, ze na stale mieszkasz w Stanach, tak? Ja jestem po studiach w Polsce i pracuje w zawodzie w swoim kierunku w USA. Jestem magistrem marketingu i zarzadzania i nie robilam zadnych dodatkowych szkol w Stanach. Wszystko zalezy od pracodawcy i twojego resume. Jezeli spodobasz sie na interview i uznaja ze twoje umiejetnosci sa wystarczajace dla danego stanowiska to zostaniesz przyjeta do pracy bez amerykanskiego dyplomu. Moja rada jesli nie masz zbyt wielkiego doswiadczenia zawodowego z Polski - staraj sie najpierw o bezplatne internship (jesli ma cie kto w tym czasie utrzymac oczywiscie). Ja tak wlasnie zaczelam - odbylam trzymiesieczny bezplatny internship, potem mialam juz co "wpisac" i zostalam przyjeta do swojej obecnej pracy. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strony zadnej nie znam, ale probuj Monster.com, careersearch.com i tym podobne. Ja po prostu szukalam firm o interesujacym mnie profilu w moim miescie i wyslalam kilkadziesiat swoich resume. Robilam tez duzo networking, czyli pytalam sie znajomych, znajomych znajomych itp itd :blink: I jakos sie udalo...