k_aszk_a Napisano 2 Maja 2009 Zgłoś Napisano 2 Maja 2009 jade na camp drugi raz, czy to spotkanie jest dla mnie obowiazkowe?
otoagatka Napisano 5 Maja 2009 Zgłoś Napisano 5 Maja 2009 jade na camp drugi raz, czy to spotkanie jest dla mnie obowiazkowe? to pewnie zalezy z jaka organizacja ale lepiej sie wybrac na takie spotkanie glownie ze wzgledu na to co mowia o ubezpieczeniu i innych haczykach potem przynajmnije nie ma nieporozumien
terrorystka Napisano 5 Maja 2009 Zgłoś Napisano 5 Maja 2009 wproszę się w wątek jeśli date 'dostepnosci' mam 16 czerwca, a ciągle jestem na rtbp i podobno to jeszcze może się ciągnąć i ciągnąć .... to automatycznie moja data wylotu moze sie przesunac na późniejszą? z racji tego, że wiza,lot i załatwianie całej papierkowej roboty trwa... co wiąże sie z późniejszym powrotem, czytaj nieobecnością na poprawkach....? <wrr> tak czysto teoretycznie, bo szczerze wątpię w ten wyjazd i gdyby nie przepadające pieniądze, to już bym się sama wycofała :|
k_aszk_a Napisano 6 Maja 2009 Autor Zgłoś Napisano 6 Maja 2009 pewnie placement dostaniesz 2-3 dni pzed wylotem, ja tak mialam jak jechalam poraz pierwszy, tez juz myslalam ze pewnie nic z tego a tu po poludniu w srode dowiedzilam sie ze wylatuje w sobote rano, podobnie miala znajoma
whiteska Napisano 6 Maja 2009 Zgłoś Napisano 6 Maja 2009 wproszę się w wątek jeśli date 'dostepnosci' mam 16 czerwca, a ciągle jestem na rtbp i podobno to jeszcze może się ciągnąć i ciągnąć .... to automatycznie moja data wylotu moze sie przesunac na późniejszą? z racji tego, że wiza,lot i załatwianie całej papierkowej roboty trwa... co wiąże sie z późniejszym powrotem, czytaj nieobecnością na poprawkach....? <wrr> tak czysto teoretycznie, bo szczerze wątpię w ten wyjazd i gdyby nie przepadające pieniądze, to już bym się sama wycofała :| Jeżeli chodzi o zwrot kosztów, to zależy z jakiego biura aplikujesz. Ja ostatnio napisałam e-mail do pani Gabrieli Wielgosz (gabriela.wielgosz@campamerica.pl) z pytaniem o obecne szanse otrzymania placementu i otrzymałam w odpowiedzi informację: "Jeżeli nie chcesz już dluzej czekac mogę zasugerowac Twoja aplikacje jako "Unsuccessful". Otrzymasz oczywiście w tym przypadku pelny zwrot kosztow. Proszę dac mi znac czy mam tak zrobic." Bo faktycznie, każdy chciałby zaplanować sobie jakoś wakacje, a nie czekać do końca czerwca i zostać na lodzie...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.