Skocz do zawartości

jak najszybciej sformalizowac internship?


Rekomendowane odpowiedzi

witam - z poczatkiem lutego zapisalam sie do agencji YES na program internship - oni współpracują z INTRAXem w usa, ja jestem studentka bibliotekoznawstwa i wiem ze dept. stanu mnie kwalifikuje - w agencji powiedzieli ze intrax bierze biblioteki pod uwage wiec zapisalam sie i zaplacilam potem jednak okazuje sie ze intrax bibliotekoznawstwa nie dopuszcza ale jesli nasciemniam ze pracowalam w administracji albo w czymkolwiek zw. z business i moj pracodawca w bibliotece w stanach sie zgodzi to ok, wiec moj pracodawca zgodzil sie podpisac mimo to te papiery choc praca w bibliotece z admini nie ma za duzo wspolnego, ale oni w dalszym ciagu szukaja dziury w calym,cos wciaz nie pasuje,moje pytanie jest takie, jak moge zmusic YES do przyspieszenia tego wszystkiego- dokonali sie powaznego wykroczenia jak na moj gust nie informujac mnie ze moja dziedzina sie nie kwalifikuje- a wrecz klamiac - przed podpisaniem papierow a co gorsza wplatą 1000$ mialam jeszcze szanse zapisac sie do innej agencji ktora dopuszcza biblioteki, co robic w takim wypadku gdy moja praktyka zaczyna sie z poczatkiem maja, a ja wciaz nie wiem czy jade z intrax?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem chcą od Ciebie wyciągnąć kasę za to, że oni Ci znajdą innego pracodacę :?

Ja spróbowałabym ich nastraszyć, że totalnie rezygnuję z wyjazdu i chcę zwrot kasy. Może by pomogło? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale YES juz sami mi to zaproponowali tzn kwestie zwrotu pieniedzy - koles wie ze nie jestem laikiem w ich procedurach bo sama pracowalam w takim biurze a od kilku lat jezdze na w&t - moj problem to czas w tym momencie bo moja praktyka ma sie niedlugo zacząć.. buu :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się nie zastanawiała w takim razie - skoro czas cię goni.

Zmieniłabym biuro na takie które załatwi wszystko szybko i bez problemów.