Skocz do zawartości

Pytanie O Internship


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem zainteresowana wyjazdem na ten program, jednak mam pewnien problem. Czy te 12mcy jako ogranicznik po obronie dotyczy "ostatniego" kierunku jaki się studiowało? Chodzi mi o to, że mam już licencjat (filologii angielskiej) i mgr (stosunków międzynarodowych) z jednej uczelni (prywatnej, jeśli to coś w ogóle zmienia), natomiast teraz studiuję socjologię na państwowej uczelni. Został mi rok i chciałabym zacząć już jakieś przygotowania/poszukiwania pracodawcy. Mam też w Stanach rodzinę i mam nadzieję, że z ich pomocą coś uda mi się znaleźć, jednak teraz zwątpiłam bo pierwszego magistra obroniłam 2lata temu.

I czy w ogóle z socjologią jest sens szukać kogoś w USA? Czy ktoś będzie mnie chciał przyjąć? Moja specjalizacja to aktywizacja społeczności lokalnych, więc może jakieś fundacje? Już sama nie wiem. Strasznie to wszystko zakręcone ;) Przeszukałam już trochę forum (stąd ta godzina mojego postu :) ), ale na temat socjologii znalazłam niewiele. Czy ewentualnie można pominąć specjalizację i traktować to jako socjologię "ogólną" i wtedy "uderzać" do agencji badawczych czy też zajmujących się rekrutacją??

Gdyby ktoś coś wiedział byłabym zobowiązana za jakąś informację.

Pozdrawiam

Agnieszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

It's me again :)

Byłabym wdzięczna za jakieś opinie bardziej doświadczonych kolegów/ koleżanki. Nie wiem czy z socjologią z tą spec. jest szansa na jakiś internship. W mojej sytuacji najlepiej płatny :) A idealnie byłoby gdyby w stanie CT :rolleyes:

Patrzyłam na różne fundacje, czy firmy w linkach z tego forum, ale większość nie jest zainteresowana obcokrajowcami.

Help :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witaj Akte,