Endżi Napisano 19 Października 2009 Zgłoś Napisano 19 Października 2009 witam Mam mały problem może wy mi pomożecie... A więc studiuję na pierwszym roku administrację w trybie zaocznym. A oto pytania: -Jakie mam szanse na studiowanie prawa w jednym z mniej popularnych uniwersytetów stanowych? -Czy w usa traktują absolwentów studiów zaocznych tak samo jak dziennych? -Czy jadąc na studia do USA muszę legitymować się świadectwem ukończenia LO w Polsce czy wystarczy tylko licencjat z uczelni? Z góry dziękuję za odpowiedzi Bo tu nie mogę się doszukać