Skocz do zawartości

Prawo


Endżi

Rekomendowane odpowiedzi

witam ;)

Mam mały problem może wy mi pomożecie...

A więc studiuję na pierwszym roku administrację w trybie zaocznym.

A oto pytania:

-Jakie mam szanse na studiowanie prawa w jednym z mniej popularnych uniwersytetów stanowych?

-Czy w usa traktują absolwentów studiów zaocznych tak samo jak dziennych?

-Czy jadąc na studia do USA muszę legitymować się świadectwem ukończenia LO w Polsce czy wystarczy tylko licencjat z uczelni?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

Bo tu nie mogę się doszukać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie masz szanse bo to zależy od bardzo wielu czynników. Nie wiem jaką masz średnią, jakie referencje Ci wystawią profesorzy/pracodawcy, na ile znasz język i jak zdasz wymagane egzaminy. To wszystko jest zazwyczaj brane pod uwagę w procesie aplikacyjnym.

Zakładam też, że chcesz iść do szkoły graduate skoro już masz licencjat, zgadza się? Licz się też z dużymi kosztami. Studenci międzynarodowi nie mają prawa do federalnych i stanowych stypendiów. Zazwyczaj na studiach mgr musisz liczyć na własny portfel - uwaga, nie wiem czy to już doczytałaś, ale żeby studiować tutaj na wizie studenckiej muszisz z góry wykazać, że masz kasę na studia. I raczej radzę szukać nie podrzędnych uczelni tylko takich z wysokich miejsc z rankingów - oni mają czasami kasę nawet dla międzynarodowych (poszukaj http://grad-schools.usnews.rankingsandrevi...op-law-schools)

Ja zdawałam do graduate school i nikt świadectwa z LO ode mnie nie wymagał. Acz musiałam ewaluować swoje dyplomy (licencjata i mgr) i dopiero wtedy je uwzględnili.

To jak Ci zaliczą zaoczny licencjat będzie właśnie zależeć od wyników ewaluacji. mogą np policzyć, że miałaś za mało godzino-kredytów, żeby Ci przysługiwał tytuł licencjata i dupa. Tutaj liczy się dyplom PO ewaluacji (np zajmuje się tym www.ece.org).