Jump to content

Jak Dostac Sie Z Jfk Do La Guardii


Recommended Posts

Witam. Mam jedno krotkie pytanko. Obecnie sa u mnie rodzice na swieta. 8 stycznia wracaja do Polski z NY i mam teraz pytanie. Bede ich podwozil samochodem na JFK i tam musze oddac go do wypozyczalni, nastepnie sam musze dostac sie na La Guardie skad mam samolot powrotny do cleveland. Jak najlatwiej dostac sie z JFK na La guardie? Czy chodza jakies specjalne busy pomiedzy tymi lotniskami? Dziekuje za pomoc, bylem juz w NY, pewnie jakos sobie pordze (chcac nie chcac bede musiał) ale jesli ktos ma juz doswiadcznie i wie jak to zrobic w miare bezpolesnie to prosze o wskazówki. Dziekuje i chciałbym życzyc wszystkim forumowiczom Happy New York... tzn Year :)

Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam jedno krotkie pytanko. Obecnie sa u mnie rodzice na swieta. 8 stycznia wracaja do Polski z NY i mam teraz pytanie. Bede ich podwozil samochodem na JFK i tam musze oddac go do wypozyczalni, nastepnie sam musze dostac sie na La Guardie skad mam samolot powrotny do cleveland. Jak najlatwiej dostac sie z JFK na La guardie? Czy chodza jakies specjalne busy pomiedzy tymi lotniskami? Dziekuje za pomoc, bylem juz w NY, pewnie jakos sobie pordze (chcac nie chcac bede musiał) ale jesli ktos ma juz doswiadcznie i wie jak to zrobic w miare bezpolesnie to prosze o wskazówki. Dziekuje i chciałbym życzyc wszystkim forumowiczom Happy New York... tzn Year :)

Za 12 Dollarow jest Shuttle do JFK

http://www.panynj.gov/airports/lga-airport-connections.html

Link to comment
Share on other sites

Ja musze sie dostac z JFK DO La Guardii. Ale ok juz mniej wiecej wiem co i jak. Jeszcze tylko jedno pytanie, bo musze oddac samochod w wypozyczalni i nie bardzo wiem czy te autobusy sie jakos zatrzymuja niedaleko. Bo kurcze mam jeszcze ten problem ze nie wiem jak sie dostac spowrotem z wypozyczalni na terminal zeby stamtad lapac autobus. Ma ktos doswiadczenie???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...