... Napisano 8 Lutego 2010 Zgłoś Napisano 8 Lutego 2010 Witam. Mam 16 Lat, w nieługim terminie zamierzam umówic się na rozmowe. Otóż jestem uczniem Liceum Ogólnokształcącego, profil Humanistyczny z oparciem o zaawansowany J. Angielski, po liceum zamierzam studiować Anglistykę, posiadam juz zaswiadczenie ze jestem uczniem, zaswiadczenie ze jestem pilkarzem w klubie. Moi rodzice pracują, oboje legalnie w Polsce, mama ma firme łożyskową, tata zakłada klimatyzacje samochodowe. Zamierzam leciec do USA, na Wakacje od ok. 1 Lipca do 30 Sierpnia, płynnośc finansową zapewnia mi Wujek Chrzestny (lece do rodziny od strony taty, brata i jego zony oraz kuzyna i kuzynki). Wyżywienie, wszystkie transporty, opieke oraz mieszkanie mam zapewnione, dodam iż jest to miasto Beverly kolo Bostonu w Stanie Massachusetts. Zaproszenie od wujka juz posiadam, oraz wyciągi z jego kont, wszystkie potwierdzenia z jego strony. Jezeli zostane zapytany co będe tam robił odpowiem, ze mamy zamiar wraz z wujkiem zwiedzić Boston (Koncerty Orkiestry Bostońskiej itp), Cambridge i wszystkie uczelnie jakie tam są, NOWY JORK (Manhattan, Central Park, Brooklyn, Wall Street itp. pozostałosci po WTC, chce sobie pojezdzic po slynnych Autostradach w USA , Ocean Atlantycki, Rhode Island, Philadelphia, New Jersey, Maryland, Delaware, Portland, Pennsylvania, Pittsburgh. Myslicie ze jezeli ubiore się w biała koszule, schludnie, garnitur to chyba przesada, nie krzykliwie to podziała na + ? Mam zamiar nawiązac rozmowe z konsulem po Angielsku myslicie ze to cos da? Postaram sie mówic pewnie, ale nie za duzo, odpowiadac tylko na pytania zadane przez konsula, ładnie się usmiechac itp. Z gory dziękuje.