Skocz do zawartości

Wypożyczalnie Samochodów W Ny


Phelippo

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Właśnie rozpocząłem 3-miesięczne wakacje w USA, po kilku dniach spędzonych w NY chciałbym wypożyczyć samochód na resztę czasu - jakieś 2-2,5 miesiąca i ruszyć przed siebie, stąd moja prośba. Jeśli ktoś zna godne polecenia wypożyczalnie samochodów w NY i okolicy będę wdzięczny. Nie ukrywam że głównym kryterium jaki będę brał pod uwagę przy wypożyczeniu jest cena. Kilka osób poleciło mi lecieć do Las Vegas, ponieważ tam można tanio wynająć auto, ale dla mnie lepiej byłoby zrobić to na miejscu. Nie mam doświadczenia w wynajmowaniu samochodu, szczególnie w Stanach, dlatego każda wskazówka i kontak będzie dla mnie cenna. Sprawdzałem inne tematy na forum odnośnie wynajmu samochodu, ale są one bardzo ogólne i brak w nich konkretów.

Podsumowując potrzebuję kontakt na tanią i solidną wypożyczalnię w NY, ewentualnie w pozostałej części Stanów. Najlepiej jeśli ktoś już korzystał z ich usług i może powiedzieć coś więcej.

z góry dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczesniej wypozyczalem Enterprise a ostatnio dla znajomego, ktory odwiedzal mnie Budget

Enterprise (okolo 2-3 letni Ford Focus) placilem w Newport Beach w Kalifornii wynajmujac znajomemu $350 za tydzien bez ubezpieczenia

a Budget (okolo 2-3 letni Nissan Altima) w Malibu w Kalifornii wynajmujac znajomemu $280 za tydzien bez ubezpieczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tyle dobry o ile masz własne ubezpiecznie na swój samochód (w usa rzecz jasna). ale nawet wtedy w razie wypadku sprawa jest skomplikowana z tego co wiem i musimy jakieś 500$ jakiejś tam opłaty czy coś. generalnie polecam brać ubezpieczenie - to takie podstawowe od wypadku kosztuje jakos 11$ za dzień w enterprise. wtedy jak się coś stanie nic cię nie interesuje ;)

a i uwaga bo wiele firm ma ograniczenie czasowe na wypożyczenie auta - do 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach