Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

Mam otoz pewien problem z wlasciwym napisaniem resume, z tego co dowiedzialem sie na resume " nie powinno sie " podawac statusu, kraju pochodzenia itd. Moj problem polega na tym iz jestem obecnie na wizie F-1 w USA i znalazlem odpowiednia oferte pracy ale zeby o nia sie ubiegac musze napisac odpowiednio resume, ze wzgledu na to iz jestem na F-1 i nie mam pozowlenia na prace powinienem wspomniec w resume iz potrzebuje supportu na wize pracownicza ( ale znow wyklucza to ogolna zasade pisania amerykanskich resume, chyba ze sie myle ). Jezeli ktos bylby tak mily i mogl wyslac lub dac link do resume uwzgledniajaca koniecznosc starania sie pracodawcy o wize pracownicza bylbym zobowiazany.

Pozdrawiam

Napisano

a nie najlepiej po prostu w tresci emaila umiescic informacje o koniecznosci zmiany statusu? a resume zostawic takie jak byc powinno zgodnie ze standardami. tak mi sie wydaje

Napisano
a nie najlepiej po prostu w tresci emaila umiescic informacje o koniecznosci zmiany statusu? a resume zostawic takie jak byc powinno zgodnie ze standardami. tak mi sie wydaje

w odpowiedzi na oferte pracy wypada dolaczyc "Cover Letter", mozna to zrobic na dwa sposoby, jako tresc e-mail'a lub jego zalacznik

w CL mozna umiescic cos w rodzaju:

Please note that in order to work in the US I require a work visa (H1B).
Napisano
w odpowiedzi na oferte pracy wypada dolaczyc "Cover Letter", mozna to zrobic na dwa sposoby, jako tresc e-mail'a lub jego zalacznik

w CL mozna umiescic cos w rodzaju:

w sumie ja zawsze dolaczam cover letter w tresci maila dlatego uznalem ze to norma :)

  • 3 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...