Jump to content

Recommended Posts

Witam !

Mam otoz pewien problem z wlasciwym napisaniem resume, z tego co dowiedzialem sie na resume " nie powinno sie " podawac statusu, kraju pochodzenia itd. Moj problem polega na tym iz jestem obecnie na wizie F-1 w USA i znalazlem odpowiednia oferte pracy ale zeby o nia sie ubiegac musze napisac odpowiednio resume, ze wzgledu na to iz jestem na F-1 i nie mam pozowlenia na prace powinienem wspomniec w resume iz potrzebuje supportu na wize pracownicza ( ale znow wyklucza to ogolna zasade pisania amerykanskich resume, chyba ze sie myle ). Jezeli ktos bylby tak mily i mogl wyslac lub dac link do resume uwzgledniajaca koniecznosc starania sie pracodawcy o wize pracownicza bylbym zobowiazany.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a nie najlepiej po prostu w tresci emaila umiescic informacje o koniecznosci zmiany statusu? a resume zostawic takie jak byc powinno zgodnie ze standardami. tak mi sie wydaje

w odpowiedzi na oferte pracy wypada dolaczyc "Cover Letter", mozna to zrobic na dwa sposoby, jako tresc e-mail'a lub jego zalacznik

w CL mozna umiescic cos w rodzaju:

Please note that in order to work in the US I require a work visa (H1B).
Link to comment
Share on other sites

w odpowiedzi na oferte pracy wypada dolaczyc "Cover Letter", mozna to zrobic na dwa sposoby, jako tresc e-mail'a lub jego zalacznik

w CL mozna umiescic cos w rodzaju:

w sumie ja zawsze dolaczam cover letter w tresci maila dlatego uznalem ze to norma :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...