waldek81 Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Witam, w ostatnie lato bylem na programie Work&Travel i zarobilem Brutto $4,000. Od tego odciagnieto mi podatek $549.41. Tak wiec na reke dostalem $3,450.59. Teraz oczywiscie bede mial zwrot, wiec w sumie pewnie bede mial prawie $4000. I teraz pytanie. Czy musze te zarobki zawrzec w PITcie? Jestem studentem i w zeszlym roku w Polsce nie zarobilem ani zlotowki. Jesli tak, to po jakim kursie? Prosze o szybkie odpowiedzi, gdyz do 2.5.2005 musze oddac PIT a teraz beda wolne dni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flame of Udun Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Wedlug mnie nie rozliczaj sie wogole.. chyba ze za ta kase kupiles sobie dom w co raczej watpie. Urzad Skrabowy :killer: nie bedzie o twoich zarobkach wogole wiedzial.... F Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaya Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Myśle że u nas nie musisz się rozliczać. Bo po co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
real23 Posted April 29, 2005 Report Share Posted April 29, 2005 Wogóle nie zgłaszaj tego w Polsce. ja mam podobną sytuacje, z jedną różnicą że mam przychody również w Polsce. I kiedy staram się w US dowiedzieć jak to rozliczyć dostaję różne odpowiedzi w zależności od urzędniczki na jaką natrafię. Kiedy trafiłem na znajomą powiedziała żebym dał sobie spokój bo przy moich dochodach i tak nie będą prosić rządu USA o przekazanie informacji o moim pobycie w USA. Pozdrowienia!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...