Skocz do zawartości

Work&travel - 1 W Życiu Wyjazd Dla Studenta Obecnie V Roku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem studentem V roku .Na przełomie lipca/sierpnia 2014 teoretycznie i praktycznie mógłym się bronic. Chciałbym wyjechać do USA na wakacje(lipiec-sierpień-wrzesień). Czy to jest w przypadku możliwe ?

Plan jest taki : ogarnieice W&T,zalcizenie sesji letniej i zimowej , uzyskanie absolatorium , napiasnie egz.magisterskiego(jesli dziekna sie zgodzi).

Potem wyjazd do USA. Po pworoce zaraz obrona.

Czy to jest do zrobienia w sensie, ze przeszkody formalne i prawne beda za mna stały ?

Wyjazd traktuje przedewszystkim dla jezyka.Po to zeby płynniej mowic.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze. Mi to akurat by mega pasowalo. Tylko popierwsze dziekna czy się zgodzi ( bo mam takiego lekko zacofanego ). Bo znajac zycie wyjedzie z tekstem albo Pan studiuje albo podruzuje. Normalnie oborny zaczynaja sie pod koniec lipca na moim wydziale a ja musialbym w w polowie maja(mysle o CCUSA i ta wyjazd jest mozliwy od 25 Maja nawet).

A 2 sprawa czy konsul sie nie przywali ze skonczylem studia i pojawia sie problemy formalno-prawne .Bo juz teoretycznie studentem nie jestem (jak sie obronie przed potecjalnym wyjazdem) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biuro wystawi ci ładny papierek że jedziesz do usa, ja sam takie wystawiam i nawet uczelnie medyczne to akcpetują, pokzujesz dziekanow coś że jedziesz do usa to raczej się ucieszy a nie wkurzy, w momencie wizyty w kosulacie masz legitke i indeks więc jak ma się przywalić

co do datt 25 maja to można już jechać, ALE jak uczelnie nie wystawi ci zaświadczenia że 25 kończysz zajęcie to lipa - liczy się papier z uczelni i data na nim, jak np zajęcia u ciebie kończą się 10 czerwca oficjalnie, to musisz przyspieszyć sesje tak abyt dziekanat podbił ci papier że kończą się dla ciebie np własnie 25 maja, bez tego nie wyjedziesz wcześniej

Odnośnik do komentarza