Michek24 Napisano 16 Maja 2014 Zgłoś Napisano 16 Maja 2014 Witam,dzisiaj wniosłem opłatę za wizę B2,wyszło 496zł.Wszystko ok,dostałem dowód wpłaty,potwierdzenie itd.Wiadomo,że dostałem też numer potwierdzający (12 cyfrowy) wracam do domu loguję się wpisuję numer i dostaję informację błąd, Nie odnaleziono żadnych ważnych wpłat zgodnych z wprowadzonym numerem pokwitowania. Proszę sprawdzić czy numer został wprowadzony prawidłowo i czy opłacili Państwo właściwą kwotę należną za wizę o którą się ubiegacie. Data ważności mam do 23 maja więc nie jest po terminie.Jak zobaczyłem że nie działa to poszedłem tam gdzie wysyłałem i rozmawiam z Panią która mnie obsługiwała.Powiedziała że wszystko jest wporządku,sprawdziła numer i się zgadza.Mówiła żebym jeszcze spróbował ponowie dzisiaj a jak nie to żebym w poniedziałek przyszedł i ona wyśle to jakoś bezpośrednio na konto ambasady czy coś nie pamiętam dokładnie.Miał ktokolwiek taką sytuację,co robić?Dzięki
Kancia12345 Napisano 16 Maja 2014 Zgłoś Napisano 16 Maja 2014 mialam tak samo, płaciałam wczoraj w banku pocztowym, na rozmowe moglam umowic sie dzis po godzinie 12 ( kwestia zaksiegowania przez nich kasy). Loguje sie dzis po 12 a tam wlasnie ta informacja. Sróbowałam po 14 i wszystko było już ok. Pieniądze musza po prostu dotrzec do nich na konto. Pod tym linkiem na samym dole strony masz tabelke w ktorej jest informacja w jakim czasie po zapalceniu mozesz umowic sie na rozmowe http://staging2012.ustraveldocs.com/pl_pl/pl-niv-paymentinfo.asp
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.