Skocz do zawartości

www.internshipinternational.com


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich....

jestem na etapie załatwiania "internshipa" i całkiem przypadkiem trafiłam na str www.internshipinternational.com gdzie przesłałam swoje resume. mogłam liczyc na odzew z ich strony i obecnie czekam na telefoniczne interview.

Mam tylko pytanie do wszystkich zorientowanych , czy jesli oni znajdą dla mnie praktyke to mimo wszystko musze udac sie do któregos z polskich pośredników typu BTC itp?

Prosze wszystkich , którzy zetkneli sie z "internshipinternational" o informacje.

Pozdrawiam

Ania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

szkoda ze dopiero teraz zobaczylam twoj post (no wiesz wakacje:) ja tez wlasnie szukam firmy ktora chcialaby mnie wziac na praktyke na nastepne wakacje (jestem studentka), ale zastanawiam sie jak to wyglada: moze jestes juz po (teraz) wstepnych rozmowach i moglabys cos napisac - chcialabym wiedziec jak to jest - powiedzmy ze sie ta firma zgodzi i co dalej? o jaka wize ja mam w ambasadzie sie starac? jak to jest - czy ta firma wysyla mi jakies papiery, ktore daja mi szanse otrzymania wizy j1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

ja lece na floryde i w koncu zalatwilam sobie internshipa przez Migacz Travel....moi znajomi juz tam sa i raczej zadowoleni :(

jesli chodzi o zalatwianie formalnosci to wszedzie wyglada to tak samo. pogadaja z Toba przez telefon, sprawdza angielski, Ty im przeslesz potrzebne dokumenty , a oni odesla Ci DS`a, z ktorym idziesz do ambasady po promese wizowa. Sama nic nie zalatwiasz wczesniej gdyz aby dostac wize musisz najpierw dostac kontrakt i DS`a od pracodawcy:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach