Skocz do zawartości

Problem Podczas Platnoscia Karta


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, probowalem wyszukac odpowiedni temat ale bez skutku. Jestem po wypełnieniu wniosku. Na etapie platnosci wybralem opcje karta visa. I w momencie gdzie pytaja sie o numer wydania karty powinienem wpisac 0, nic nie wpisalem. Na nastepnej stronie wyskoczyl blad i jestem teraz zagubiony. Platnosci dokonalem w sobote ale z tego co sie orientuje to platnosc karta natychmiast obciaza saldo w banku. A z konta nic nie zeszło. Prosze o pomoc

Napisano

Z tego co pamiętam do przy płatności karta podaje się numer który masz nadrukowany z przodu karty, ważność karty i kod CVV. Jest

tam jeszcze jedno pole pod CVV ale my tego nie wypełniamy.

Napisano

Wlasnie, jest jedno pole ktore mowi o ,, numer wydania karty". Instrukcja mowi ze trzeba bylo tam wstawic 0.

  1. Po naciśnięciu na przycisk Kontynuuj ( Continue) zostaniecie Państwo przeniesieni do systemu płatności kartą debetową. Należy podać wszystkie wymagane informacje. Jeśli system poprosi o „numer wydania” , należy wpisać 0.

A ja tego nie zrobilem. I za chwile po nacisnieniu dalej przenioslo mnie do strony blad.

Napisano

Sory ze tak na raty. Ale wypelnilem wszystkie pola odnosnie danych karty. I wlasnie tam jest te pole ktore przeoczylem. Co w tej sytuacji?? Dzwonic jutro do info czy jak??

Napisano

Nie mozesz wrocic do wniosku i przejsc do oplaty ponownie i zaplacic? Ja bylem kilka razy na stronie z platnosciami zanim zaplacilem.

Napisano

Ja nie wypełniałem tego pola i normalnie przeszło. Pomyliłem się tylko z datą ważności karty, i normalnie wypełniłem wszystko od nowa. Spróbuj ustalić termin rozmowy, jeżeli nie pojawi się kalendarz to znaczy że płatności nie ma. Po płatności kartą numer potwierdzenia opłaty z automatu się wypełnia i wtedy można termin ustalić.

Napisano

kiedy probuje kontynuowac wniosek to po przejsciu wszystkich punktow natrafiam na tabelke z wyborem sposobu platnosci i tam juz powinna sie pojawic informacja na jaka kwote zostanie obciazona twoja karta i nic ni wyskakuje. Tzn jest 0.00 zl. No ja tez nie wypelnilem i nie poszlo. dlatego teraz nie wiem czy nie prosciej bedzie do nich jutro dzwonic. bo zadnego potwierdzenia nie otrzymalem. i po transakcji w sumie z automatu powinien mnie przeniesc do ustalania terminu

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...