Skocz do zawartości

Problem Podczas Platnoscia Karta


Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy później...

Dla "potomnych", bo miałem powyższą sytuację - czyli: próbowałem zapłacić kartą debetową do konta, mimo podania wszystkich danych karta nie została zaakceptowana (wyświetlił się stosowny komunikat u góry). Ponowna próba zapłaty kartą nie była możliwa - pojawiał się komunikat z błędem pisany czerwoną czcionką.

U mnie spowodowane było to tym, że miałem domyślny limit dzienny jeśli chodzi o płatności internetowe kartą debetową. Ja akurat przez internet płacę kartą kredytową a nie debetową do konta więc niski limit na karcie debetowej miałem ustawiony od lat...

Po zmianie limitów transakcyjnych wystarczy odszukać w historii przeglądarki stronę z płatnością za wizę kartą debetową (bo nie da się do tego momentu dojść bezpośrednio na profilu, skoro za każdym razem pojawia się w/w błąd). Ja to zrobiłem po 2h (!!) od pierwszej nieudanej próby wpłaty i wszystko zadziałało jak należy.

Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...