kaczy82 Napisano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Witam, probowalem wyszukac odpowiedni temat ale bez skutku. Jestem po wypełnieniu wniosku. Na etapie platnosci wybralem opcje karta visa. I w momencie gdzie pytaja sie o numer wydania karty powinienem wpisac 0, nic nie wpisalem. Na nastepnej stronie wyskoczyl blad i jestem teraz zagubiony. Platnosci dokonalem w sobote ale z tego co sie orientuje to platnosc karta natychmiast obciaza saldo w banku. A z konta nic nie zeszło. Prosze o pomoc
KaeR Napisano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Jak to pytają o 0 i nic nie wpisales? Nie wpisales numeru karty?
glimi Napisano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Z tego co pamiętam do przy płatności karta podaje się numer który masz nadrukowany z przodu karty, ważność karty i kod CVV. Jest tam jeszcze jedno pole pod CVV ale my tego nie wypełniamy.
kaczy82 Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Wlasnie, jest jedno pole ktore mowi o ,, numer wydania karty". Instrukcja mowi ze trzeba bylo tam wstawic 0. Po naciśnięciu na przycisk Kontynuuj ( Continue) zostaniecie Państwo przeniesieni do systemu płatności kartą debetową. Należy podać wszystkie wymagane informacje. Jeśli system poprosi o „numer wydania” , należy wpisać 0. A ja tego nie zrobilem. I za chwile po nacisnieniu dalej przenioslo mnie do strony blad.
kaczy82 Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Sory ze tak na raty. Ale wypelnilem wszystkie pola odnosnie danych karty. I wlasnie tam jest te pole ktore przeoczylem. Co w tej sytuacji?? Dzwonic jutro do info czy jak??
KaeR Napisano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Nie mozesz wrocic do wniosku i przejsc do oplaty ponownie i zaplacic? Ja bylem kilka razy na stronie z platnosciami zanim zaplacilem.
glimi Napisano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Ja nie wypełniałem tego pola i normalnie przeszło. Pomyliłem się tylko z datą ważności karty, i normalnie wypełniłem wszystko od nowa. Spróbuj ustalić termin rozmowy, jeżeli nie pojawi się kalendarz to znaczy że płatności nie ma. Po płatności kartą numer potwierdzenia opłaty z automatu się wypełnia i wtedy można termin ustalić.
kaczy82 Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 kiedy probuje kontynuowac wniosek to po przejsciu wszystkich punktow natrafiam na tabelke z wyborem sposobu platnosci i tam juz powinna sie pojawic informacja na jaka kwote zostanie obciazona twoja karta i nic ni wyskakuje. Tzn jest 0.00 zl. No ja tez nie wypelnilem i nie poszlo. dlatego teraz nie wiem czy nie prosciej bedzie do nich jutro dzwonic. bo zadnego potwierdzenia nie otrzymalem. i po transakcji w sumie z automatu powinien mnie przeniesc do ustalania terminu
glimi Napisano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2015 Sprawdź czy pobrało kasę z konta. Jak nie mozesz wybrać terminu rozmowy to płatności nie było. Wypełnij to jeszcze raz.
ania_673 Napisano 26 Stycznia 2015 Zgłoś Napisano 26 Stycznia 2015 albo zrób przelew. mi wogóle kart system nie wykrywał
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.