kaczy82 Napisano 26 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Napisano 26 Stycznia 2015 Witam, dopiero dzis rano pobrali kase z mojego konta. Dobrze ze nie udalo sie zrealizowac platnosci jeszcze raz. Dopiero teraz udalo mi sie ustalic termin soptkania. Dzieki za pomoc
monroe Napisano 17 Sierpnia 2015 Zgłoś Napisano 17 Sierpnia 2015 Dla "potomnych", bo miałem powyższą sytuację - czyli: próbowałem zapłacić kartą debetową do konta, mimo podania wszystkich danych karta nie została zaakceptowana (wyświetlił się stosowny komunikat u góry). Ponowna próba zapłaty kartą nie była możliwa - pojawiał się komunikat z błędem pisany czerwoną czcionką. U mnie spowodowane było to tym, że miałem domyślny limit dzienny jeśli chodzi o płatności internetowe kartą debetową. Ja akurat przez internet płacę kartą kredytową a nie debetową do konta więc niski limit na karcie debetowej miałem ustawiony od lat... Po zmianie limitów transakcyjnych wystarczy odszukać w historii przeglądarki stronę z płatnością za wizę kartą debetową (bo nie da się do tego momentu dojść bezpośrednio na profilu, skoro za każdym razem pojawia się w/w błąd). Ja to zrobiłem po 2h (!!) od pierwszej nieudanej próby wpłaty i wszystko zadziałało jak należy. Pozdrawiam!
AnaMik Napisano 25 Stycznia 2018 Zgłoś Napisano 25 Stycznia 2018 Dziewczyny, trzeba to 0 wpisac czy nie. Mnie tez wyskoczyl blad ale nie wpisalam 0 i niewiem czy w tym tkwi problem
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.