Skocz do zawartości

Ankieta Nt. Mcdonald's W Polce I W Usa.

UsaFan

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie.

Jestem studentem ostatniego roku na Politechnice Lubelskiej i zbieram dane do mojego kwestionariusza, którego dane pomogą mi w realizacji pracy mgr. Proszę Was czyli grupę docelową badania (ludzie, którzy byli w USA i wrócili do Polski, nieważnie na ile byli w USA).

W tym linku > http://www.ankietka.pl/ankieta/179701/porownanie-funkcjonowania-marek-franchisingowych-wpolsce-i-w-usa-na-przykladzie-mcdonalds.html znajduje się ankieta do wypełnienia. Dane z ankiety są dla mnie bardzo ważne. Z góry dziękuję za poświęcony czas.

Napisano

Witam ponownie.

Widzę, że jest 115 wyświetleń tego tematu, a ankiet dużo nie przybyło. Bardzo serdecznie Was proszę o wypełnienie, bo gdyby każda osoba, która weszła w wątek wypełniła ankietę sprawę miałbym załatwioną. Też nie przepadam za wypełnianiem ankiet, ale zróbcie tutaj wyjątek :)

Pozdrawiam.

Napisano

Chodzi o to, że są szczegóły w tej ankiecie, które wskazują, że autor nie włożył wysiłku w jej konstrukcje. Po kilku pytaniach dałem sobie spokój.

Napisano

Chodzi o to, że są szczegóły w tej ankiecie, które wskazują, że autor nie włożył wysiłku w jej konstrukcje. Po kilku pytaniach dałem sobie spokój.

Co masz na myśli?

Napisano

az zerknelam ;)

sluchaj, nie chce byc jakims gasniczym twojego entuzjazmu, ale albo szukasz w zlej grupie docelowej, albo masz bledne zalozenia w swoim badaniu.