Jump to content

Panama City Beach


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

  • 2 weeks later...

Czesc

Wybieram sie tam 15 VI. Mam zamiar poleciec do Orlando, bo stamtad jest najblizej(tak mi sie wydaje). Sądze, ?e z dodatkową pracą bedzie cie?ko. To najbiedniejszy stan, poza tym jest du?o Portorykanczyków, Meksykanów-czyli z pracą raczej bedzie cie?ko... Jeśli ktoś wylatuje w podobnym terminie i nie ma jeszcze mieszkania to prosze o kontakt.

Pozdrawiam :wink:

wojtek

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
eczka]jade z kole?anką do tego miasta, mamy tam bya niby na 1 czerwca ale nie wiem jak sie wszystko u3o?y. Chcia3ybyśmy sie "zgraa" z kimś je?eli masz ochote to odezwij sie [super[beeep]eczka@op.pl]

Czesc,jestescie lub moze lecicie na Floryde do Panama City?Lub moze ktos sie tam wybiera???

Pozdrawiam wszystkich:-))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
eczka]jade z kole?anką do tego miasta, mamy tam bya niby na 1 czerwca ale nie wiem jak sie wszystko u3o?y. Chcia3ybyśmy sie "zgraa" z kimś je?eli masz ochote to odezwij sie [super[beeep]eczka@op.pl]

Czesc,jestescie lub moze lecicie na Floryde do Panama City?Lub moze ktos sie tam wybiera???

Pozdrawiam wszystkich:-))

Jestescie juz w Panama City????

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Witam!

Jadę do Panama City Beach!

Szukam osób które juz tam sa lub tez tam się wybieraja.

Moje dane kontaktowe :

nr gg 6108014

nr tel. 602648263

132688@student.pwr.wroc.pl

zkmbiut@poczta.onet.pl

Pozdrowionka

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...