Jump to content

A jak z wojskiem?


Mariusz!

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

No przyznam się że o czymś takim jeszcze nie słyszałem .. to raczej mało prawdobodobne aby konsul zapytał cię o twoją sytuacje z wojskiem na rozmowie... problemy możesz mieć ewentualnie przy przekraczaniu granicy ale to też żandarmeria w jakiś tam sposób już musi cię szukać Na poważnie .. no ale jeśli nie narozrabiałes i szukają cię poprzez zwykle Listy polecone hehe to raczej nic w konsulacie nie wiedzą o tym... chyba że przespałeś sie z córką generała to hehe raczej się nigdzie nie ukryjesz i USA ci nie pomogą hehe

Mało pomocne ale pokrzepiające :D a na serio to mają setki innych powodów żeby komuś odmówić promesy a sprawy z wojskiem to chyba jedna z ostatnich rzeczy jaką można usłyszeć, tylko tak jak mówie żebys się nie zdziwił jak na lotnisku podejdą do ciebie panowie z żandarmerii i zamiast w USA wylądujesz na jednostce karnej... czego nie?życze Brrr

Si Ja

Link to comment
Share on other sites

Pozdrawiam.

Dzięki za wypowiez i mam nadzieje że do mnie tak nie podejdą jak będe na miejscu ale gdyby cos bylo nie tak to odezwe sie ze moga z tego powodu cofnac ale badzmy dobrej mysli :D. Bedzie dobrze :wink: . Jeszcze raz dzieki za wypowiedz i pozdrawiam wszystkich.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

No teraz to tez juz o tym wiem niedlugo napisze wam dokladnie paragraf i w ogóle... no ale to jak odnajde ta wydrukowana ustawe ale jest tak jak mowisz bo jest tam zapis:

Obywateli polskich zamieszkujacych na stale poza granicami kraju nie powoluje sie do czynnej sluzby wojskowej -- no jakos tak ale przeslanie jest takie samo.... w do tego nalezy zlozyc ksiazeczke do swojego WKU przed wyjazdem razem z podaniem wyjasniajacym....

Nooo jesuuu ale mam syf prze te przygotowania do GC ... tyle papierkow.... hehe dobra lece sprzatac....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...