Skocz do zawartości

studia w USA


emu

Rekomendowane odpowiedzi

W przyszlym roku koncze studia,licencjat kosmetologii.Mam zamiar wyprowadzic sie do USA,a dokladnie do Nowego Jorku.Chcialabym kontynuowac studia w tym kierunku-kosmetologia.Niestety nie moge znalesc zadnych wiadomosci na ten temat.POMOZCIE!!!

Ja tez zastanawiam sie czy po licencjacie nie kontynuowac nauki w USA. Jestem na Stosunkach Miedzynarodowych... Chcialbym sie tez cos dowiedziec bo jak narazie za duzo nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie co powinnam zrobic?Rozpoczynac studia od nowa?Wiem,ze musze zdac egzamin z angielskiego,to jest podstawa przyjecia dla obcokrajowcow.Czy jest mozliwosc dofinansowania studiow,jestem posiadaczka "zielonej karty".Czy w ogole istnieja studia kosmetologii w Stanach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, musisz wyslac trancripts z uczelni do WES, caly przebieg studiow z godzinami i ocenami. Musi to byc wyslane oficjalnie z uczelni lub wez to od nich w zapieczetowanej i opieczatkowanej kopercie!!! Zrob tez tlumaczenie (najlepiej przysiegle) i wyslij. Transkrypty zrob po polsku. Oni ci zrobia ewaluacje, mozesz potem dokonczyc studia w USA. BA jest na ogol 4- letni, licencjat w Polsce 3-letni, wiec beda problemy z zaakceptowaniem jako BA.

Tu masz link

http://www.wes.org/

Jeszcze jedno, koszt to $100-150. Pamietaj, zeby nie otwierac koperty z transkryptem z uczelni jesli dostaniesz do reki a nie wysla oni!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to kosmetologia to bardzo dobre zrodlo dochodow!!Jezeli jestes dobra w tym i masz odwage to kasa bedzie ci sie umawiala na godziny z tygodniowymi wyprzedzeniami!Nie wazne jaki masz papierek,wazne co umiesz!!Wielkich nowosci tu nie odkryjesz.Musisz najpierw sprobowac wlasnych sil!!

Powodzonka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach