carlos Napisano 11 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 11 Listopada 2005 Witam. Czy uczen szkoly sredniej (za rok matura) ma mozliwosc wyjazdu na Camp?
SteV-O Napisano 11 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 11 Listopada 2005 z tego co wiem to musisz przynajmniej zdac mature i dostac sie na studia czyli mozesz probowac przed pierwszym rokiem studiow ale teraz to nie za bardzo przykro mi musisz jeszcze troche poczekac pozdro
carlos Napisano 11 Listopada 2005 Autor Zgłoś Napisano 11 Listopada 2005 W moim przypadku wyjazd na Camp jest mozliwy (jestem studentem). Tyle ze slyszalem ze osoba ktora ma 18 lat tez moze jechac, ale chcialem sie dowiedziec cos wiecej.
karla Napisano 12 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 12 Listopada 2005 jadac na camp , jedziesz na wizie J-1 ,aby dostac ta wize , musisz byc studentem , wiec osoba ,ktora nie ma statusu studenta , nie moze wyjechac na camp .
carlos Napisano 14 Listopada 2005 Autor Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 Czyli krotko mowiac )piszac) uczen szkoley sredniej nie ma zadnej mozliwosci pojechac do USA (poza wiza turystyczna).
tissaya Napisano 21 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 21 Listopada 2005 Uczen szkoły średniej moze wyjechac na camp!!!przy czym na opcje -wychowawca. musi miec ukonczone 18 lat- i to jest jedyny warunek;-) Carlos- jesli masz jakies pytania, chetnie odpowiem w ramach Camp America;-) pozdrawiam
karus Napisano 26 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 26 Listopada 2005 [mozesz wyjechać w szkole sredniej rok temu pracowalem na campie z kolesie który był jeszcze w szkoe średniej
adrianger Napisano 28 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 28 Listopada 2005 Witam.Czy uczen szkoly sredniej (za rok matura) ma mozliwosc wyjazdu na Camp? Tak, pod warunkiem, ze ma 18 lat w dniu wylotu i jedzie na opcje Counsellor!