Jump to content

w sprawie dv-2004-pilne.prosze o pomoc?


Recommended Posts

witam! ja mam problem poniewaz wylosowalem papiery w loterii dv-2004, mam teraz badania i potem rozmowe 15 czerwca w ambasadzie usa w Warszawie.mam obawy ze moge nie dostac tej wizy tymczasowej do zielonej karty.Potrzebuje oferty pracy z Usa i prosze jesli ktos moze mi dac jakies namiary na biura lub agencje ktore zalatwiaja cos takiego lub moze jakies strony internetowe lub adresy internetowe.mam tez problem bo czekam na zaproszenie z Usa i nie wiem czy wystarczy mi tylko zwykle zaproszenie czy moze jakies specjalne,czy moze na jakims druku specjalnym.czy mam szanse dostac t,a wize do Usa do zielonej karty jesli nie bede mial oferty pracy z USA , tylko samo zaproszenie.Aha ile musialbym miec na wyciagu z konta?i czy to ze mam wize biznesowa w paszporcie angielską, aktualna i wazna na rok-czy moze mi to pomoc na rozmowie z konsulem w ambasadzie amerykanskiej??Prosze o pilny kontakt i komentarze!!

_________________

Lukasz G.

Link to comment
Share on other sites

1. Je?eli chodzi o oferty pracy mo?esz przeglądnąa : www.bazarynka.com ( agencje i pracodawcy ) .

2. Generalnie masz do wyboru dwie mo?liwości :

a) Sponsorowanie przez pracodawce - czyli musisz miea dokumenty na to ,?e po przyje1dzie do USA masz na 100 % prace .

:D Zaproszenie przez sponsora ( który bedzie Ci pomaga3 w USA , dopóki nie staniesz na nogach ) tzw. Affidavit of Support . Musisz miea kogoś w USA kto za3atwi Ci coś takiego . Za3atwia sie to w by3ym INS (Immigration and Naturalization Service ) , nowej nazwy niestety nie znam . Ktoś kto Ci to za3atwi musi bya obywatelem bąd1 rezydentem w USA .

Masz do wyboru a) lub :) , mo?esz miea oczywiście obydwa - tym lepiej bo wieksza pewnośa ,?e sobie dasz rade na miejscu .

3. Jaką kase musisz miea na koncie ? hmmm... z tego co wiem na lotnisku jak ju? dostaniesz tą wize powinieneś miea min. 1000 USD . Ale nie polecam zaczynaa tam ?ycie z taką sumą . Z mniejszą kasą po prostu Cie nie wpuszczą . To min. jak jedziesz sam .

W konsulacie powinieneś miea równowartośa 10.000 USD . Nie uwa?am ,?e mniejsza suma nie przejdzie , ale na pewno taka wystarczy .

Jak by co to pisz na priv .

Powodzenia :-).

Link to comment
Share on other sites

1. ile musialbym miec na wyciagu z konta?2. i czy to ze mam wize biznesowa w paszporcie angielską, aktualna i wazna na rok-czy moze mi to pomoc na rozmowie z konsulem w ambasadzie amerykanskiej??

1. Slyszalam, ze juz 3K$ wystarcza, ale nie wiem ile w tym prawdy, a sadze, ze jesli masz jakies normalne wyksztalcenie, ktore ci pozwoli znalezc w miare szybko prace juz na miejscu w USA, nie powinienes miec problemu z dostaniem GC

2. Mysle ze to nie bedzie mialo zadnego znaczenia. Chyba ze aktualnie prowadzisz firme w Wielkiej Brytanii, ktora przedstawia jakas wartosc i bedziesz mial ze soba na rozmowie papierek z urzedu poswiadczajacy ten fakt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...