Lukrecja Napisano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 2 Stycznia 2006 Witam, Wybieram się od jakiegoś czasu na internship, od kilku miesięcy próbuje znaleźć sama pracodawcę (interesowała mnie opcja self arranged) i przyznam się wam ze jest to bardzo trudne. Moje cv i list motywacyjny są napisane poprawnie wg standardów obowiązujących w USA sprawdzone nawet przez Kanadyjczyka. Jestem po studiach ekonomicznych interesowały mnie praktyki w dziale marketingu. Szukałam pracy przez hot jobs na Yahoo, i kilku innych serwisach podawanych na stronach naszych biur podróży. Wyszukałam nawet kilkadziesiąt większych firm z tej branży i wysyłam moje cv. Jednak nikt do tej pory nie udało mi się nic znaleźć, generalnie firmy mają własne programy internshp i z reguły są krótsze niż 18 mcy i nie są wcale zainteresowane albo interesuje je darmowa praktyka albo zapraszają mnie na rozmowę kwalifikacyjną do USA. Mam w związku z tym pytanie czy ktoś z was znalazł szybko pracę na własną rękę i jak to zrobił. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Lukrecja
tomekolodziej Napisano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2006 Chcesz znalesc prace bez fizycznej obecnosci w stanach? O to bedzie bardzo ciezko, ja bylem w stanach i ciezko bylo znalesc. Chodz sa takie osoby ktore podobno znalazly oferty przez net na internshipa. W stanach jest tak ze pracodawca chce z toba pogadac na zywo, czasami moga sie zgodzic na rozmowe przez telefon ale ja sie nie spotkalem jeszcze z czyms takim. Co do szukania to musisz wyslac setki CV do roznych firm bo nawet 10% nie odpowiada na nie. Szukaj w hotelach wydaje sie ze najszybciej mozna znalesc. Powodzenia w poszukiwaniach i nie ograniczaj sie do yahoo.
pat Napisano 24 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 24 Stycznia 2006 hej, ja tez szukalam na wlasna reke i kicha! zdecydowalam sie na opcje z biura. heh skasuja tez fajnie:) a Ty znalazlas cos juz? pozdrawiam, p.