Skocz do zawartości

INTERNSHIP - jak samemu znaleźć pracę


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wybieram się od jakiegoś czasu na internship, od kilku miesięcy próbuje znaleźć sama pracodawcę (interesowała mnie opcja self arranged) i przyznam się wam ze jest to bardzo trudne. Moje cv i list motywacyjny są napisane poprawnie wg standardów obowiązujących w USA sprawdzone nawet przez Kanadyjczyka. Jestem po studiach ekonomicznych interesowały mnie praktyki w dziale marketingu. Szukałam pracy przez hot jobs na Yahoo, i kilku innych serwisach podawanych na stronach naszych biur podróży. Wyszukałam nawet kilkadziesiąt większych firm z tej branży i wysyłam moje cv.

Jednak nikt do tej pory nie udało mi się nic znaleźć, generalnie firmy mają własne programy internshp i z reguły są krótsze niż 18 mcy i nie są wcale zainteresowane albo interesuje je darmowa praktyka albo zapraszają mnie na rozmowę kwalifikacyjną do USA.

Mam w związku z tym pytanie czy ktoś z was znalazł szybko pracę na własną rękę i jak to zrobił.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Lukrecja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz znalesc prace bez fizycznej obecnosci w stanach?

O to bedzie bardzo ciezko, ja bylem w stanach i ciezko bylo znalesc.

Chodz sa takie osoby ktore podobno znalazly oferty przez net na internshipa.

W stanach jest tak ze pracodawca chce z toba pogadac na zywo, czasami moga sie zgodzic na rozmowe przez telefon ale ja sie nie spotkalem jeszcze z czyms takim.

Co do szukania to musisz wyslac setki CV do roznych firm bo nawet 10% nie odpowiada na nie.

Szukaj w hotelach wydaje sie ze najszybciej mozna znalesc.

Powodzenia w poszukiwaniach i nie ograniczaj sie do yahoo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...