Lukrecja Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Witam, Wybieram się od jakiegoś czasu na internship, od kilku miesięcy próbuje znaleźć sama pracodawcę (interesowała mnie opcja self arranged) i przyznam się wam ze jest to bardzo trudne. Moje cv i list motywacyjny są napisane poprawnie wg standardów obowiązujących w USA sprawdzone nawet przez Kanadyjczyka. Jestem po studiach ekonomicznych interesowały mnie praktyki w dziale marketingu. Szukałam pracy przez hot jobs na Yahoo, i kilku innych serwisach podawanych na stronach naszych biur podróży. Wyszukałam nawet kilkadziesiąt większych firm z tej branży i wysyłam moje cv. Jednak nikt do tej pory nie udało mi się nic znaleźć, generalnie firmy mają własne programy internshp i z reguły są krótsze niż 18 mcy i nie są wcale zainteresowane albo interesuje je darmowa praktyka albo zapraszają mnie na rozmowę kwalifikacyjną do USA. Mam w związku z tym pytanie czy ktoś z was znalazł szybko pracę na własną rękę i jak to zrobił. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Lukrecja Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomekolodziej Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Chcesz znalesc prace bez fizycznej obecnosci w stanach? O to bedzie bardzo ciezko, ja bylem w stanach i ciezko bylo znalesc. Chodz sa takie osoby ktore podobno znalazly oferty przez net na internshipa. W stanach jest tak ze pracodawca chce z toba pogadac na zywo, czasami moga sie zgodzic na rozmowe przez telefon ale ja sie nie spotkalem jeszcze z czyms takim. Co do szukania to musisz wyslac setki CV do roznych firm bo nawet 10% nie odpowiada na nie. Szukaj w hotelach wydaje sie ze najszybciej mozna znalesc. Powodzenia w poszukiwaniach i nie ograniczaj sie do yahoo. Link to comment Share on other sites More sharing options...