szlaban Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 hej, w tym roku kończę 2gą klasę liceum, czyli będę maturzystą w maju 2007 roku. mam w planach złożenie podań na kilku amerykańskich uczelni... w większości na ich stronach www wyczytałem, że zgłoszenia, esej, portfolio i transcript dla international students powinno się wysłać w wakacje na rok przed planowanym podjęciem studiów. ok, esej i portfolio mogę wysłać, ale co z transcript? transcript to tłumaczenie świadectwa maturalnego? czy może dotychczasowy przebieg nauki (świadectwa z pierwszej i 2giej klasy)? chyba że się dosyła... i jeszcze na temat rekomendacji - czy oprócz rekomendacji nauczycieli mogę dołączyć rekomendacje moich pracodawców i np. prowadzących kursy i konferencje, w których brałem udział? dzięki z góry za odpowiedzi ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin20 Posted January 25, 2006 Report Share Posted January 25, 2006 Do 2 Twoich pytan najlepsza odpowiedz to : napisz maila do nich i zapytaj sie u zrodla !! A tak Transcript to :wypis ocen ze szkoły średniej lub jego polski odpowiednik: przetłumaczone świadectwa z wszystkich klas liceum oraz (jeśli już je mamy) świadectwo maturalne. Transcript standardowo zawiera listę przedmiotów wg semestru, liczbę godzin wykładowych w tygodniu oraz oceny z poszczególnych przedmiotów. ( http://www.pso-usa.org/Polish/Studia/info/...tor_podania.htm ) zapytaj sie na swojej uczelni na ktora zdajesz, czy masz teraz przyslac czesc,czyli transcript z 1 i 2 klasy , a pozniej doslac 3 klase i swiadectwo maturalne?! Co do rekomendacji nie spotkalem sie jeszcze zeby ktos wysylal od swoich bylych pracodwacow itp. Dla pewnosci tez napisz maila z zapytaniem !! Pozdrawiam!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.