Skocz do zawartości

Wymiany ? co i jak?


Morsik

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno gadalem z rodzicami i chcieli by abym wylecial na wymiane do Ameryki

Na niektorych stronach patrze i zapewnienie tam szkoly i rodziny to 10 000 zl dla mnie to za duzo

Nie chodzi mi o to ze to konkretnie ma byc wymiana moge tez dolaczyc do jakiejs rodziny nie wiem na jakiej zasadzie to dziala

Mam 16 lat jestem srednim uczniem Angielski znam moze nie perfect ale poto tam jade zeby sie go nauczyc lepiej i zapewnic sobie przyszlosc no coz mam kilka pytan

Jakie koszty ? na caly rok (2 semestry)

Jakies wymagania?

Noi sposob wymiany ? powiedzmy namoje miejsce przyjezdza dziewczyna a ja zastepuje jej miejsce domyslam sie ze moim podstawowym jezykiem bedzie Angielski taka wymiana jest ok

inne sposoby?

dolaczenie do rodziny ? zalezy rowniez jakie koszty fajnie by bylo dolaczyc do Polskiej rodziny ale nie koniecznie ...

Z tego co czytalem to wszystko jakies systemy nauczania nie chce tego jestem samodzielny chce poczuc swoj 2 dom w Ameryce mam bliska mi osobe w Ameryce w stanie NY

Pomozcie plz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys chcialem wziac udzial w wymianie do usa, ale z tego zrezygnowalem.

bo to sie tylko tak oficjalnie nazywa WYMIANA, ale w rzeczywistosci jest to 1-stronny wyjazd. Ja w ten sposob goscilem 3 osoby z USA, ale oficjalnie do nich nie pojechalem w ramach wymiany. - dopiero pojechalem do nich prywatnie, na ich prywatne zaproszenie...

koszty tych wymian sa rozne. ja znam organizacje YFU - Youth For Understanding www.yfu.pl

jak ja sie tym interesowalem z 5 lat temu, kosztowalo to 4500USD + kieszonkowe na czas wyjazdu.

kolejnym wymogiem byly dobre oceny w szkole (srednia 4) i dobry angielski.

to bylo pare lat temu. nie wiem jak jest teraz, ale chetnych na te wymiany nie brakowalo - u mnie prawie pol szkoly na tym siedzialo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie