Kika94 Napisano 19 godzin temu Zgłoś Napisano 19 godzin temu Pytanie odnośnie tłumaczeń dokumentów. Na stronie ambasady jest informacja, że dokumentów nie trzeba tłumaczyć. Ale na stronie nvc.state.gov już jest informacja o tłumaczeniach. Czy kyoś się orientuje jak to jest? Cytuj
Xarthisius Napisano 19 godzin temu Zgłoś Napisano 19 godzin temu 23 minutes ago, Kika94 said: nvc.state.gov Dokumentow w jezyku urzedowym kraju gdzie sie procesujesz nie trzeba tlumaczyc. Z ciekawosci, gdzie dokladnie jest napisane na tej stronie, ze trzeba? Cytuj
Kika94 Napisano 1 godzinę temu Autor Zgłoś Napisano 1 godzinę temu 17 godzin temu, Xarthisius napisał: Dokumentow w jezyku urzedowym kraju gdzie sie procesujesz nie trzeba tlumaczyc. Z ciekawosci, gdzie dokladnie jest napisane na tej stronie, ze trzeba? W Step 10 Interview Preparation w zakładce Immigrant Visa Process. Aktualizacja strony jest z czerwca tego roku i teraz nie jestem pewna Cytuj
Xarthisius Napisano teraz Zgłoś Napisano teraz (edytowane) 1 hour ago, Kika94 said: W Step 10 Interview Preparation w zakładce Immigrant Visa Process. Aktualizacja strony jest z czerwca tego roku i teraz nie jestem pewna W kroku 10 Interview Preparation wogole nie wystepuje slowo "translate / translation". W kroku 7 Civil Documents, gdzie akurat wspominaja, jest napisane dokladnie to co ja napisalem powyzej: Quote Please note that all documents not written in English, or in the official language of the country from which you are applying, must be accompanied by certified translations. Takze prosilbym o dokladny link albo screenshot gdzie widzisz sprzeczna informacje. Edytowane teraz przez Xarthisius Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.