Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pytanie odnośnie tłumaczeń dokumentów. Na stronie ambasady jest informacja, że dokumentów nie trzeba tłumaczyć. Ale na stronie nvc.state.gov już jest informacja o tłumaczeniach. Czy kyoś się orientuje jak to jest?

Napisano
17 godzin temu, Xarthisius napisał:

Dokumentow w jezyku urzedowym kraju gdzie sie procesujesz nie trzeba tlumaczyc. Z ciekawosci, gdzie dokladnie jest napisane na tej stronie, ze trzeba?

W Step 10 Interview Preparation w zakładce Immigrant Visa Process. Aktualizacja strony jest z czerwca tego roku i teraz nie jestem pewna

Napisano (edytowane)
1 hour ago, Kika94 said:

W Step 10 Interview Preparation w zakładce Immigrant Visa Process. Aktualizacja strony jest z czerwca tego roku i teraz nie jestem pewna

W kroku 10 Interview Preparation wogole nie wystepuje slowo "translate / translation". W kroku 7 Civil Documents, gdzie akurat wspominaja, jest napisane dokladnie to co ja napisalem powyzej:
 

Quote

Please note that all documents not written in English, or in the official language of the country from which you are applying, must be accompanied by certified translations.

Takze prosilbym o dokladny link albo screenshot gdzie widzisz sprzeczna informacje.

Edytowane przez Xarthisius

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...