Skocz do zawartości

Dokąd i z jakim organizatorem żeby zarobić więcej?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki oto problem. Nigdy dotąd nie wyjeźdżałam do pracy za granicę. Potrzebuję dobrych rad, bo jestem w tym względzie zielona. Nie za bardzo wiem na jakie biuro się zdecydować (jest ich tak dużo!) i na jaką pracę. Dokąd, to już jest mniej istotne. Wolałabym nie sprzątać i odrzucam oferty typu job hunting, bo obawiam się takiego ryzyka. Nie ukrywam, że głównym celem takiego wyjazdu jest dla mnie zarobek :roll: . Nie wynika to z tego, że jestem pazerna, ale po prostu potrzebuję ich na szkołę. Skłonna byłabym podjać na miejscu również pracę dodatkową. Angielski znam quite well. Doświadczeni, proszę, poradźcie mi coś![/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię zniechęcać, ale na taki program work and travel musisz zaiwestowac sporo sianka, średnio 6 tysięcy, tyle np. mnie to kosztuje, no i pewnie wielu osobom zwracają się koszty i przywożą do domu jeszcze spore sumki, ale rożnie to bywa, jeśli zależy Ci tylko na pieniądzach to wyberz anglię, irlandię, ja tak zrobiłem w zeszłym roku i nie zaluje, zarobilem 2,5 tysiaca euro w nieco ponad 2 miesiace, a teraz wybralem usa, bo to jedyna mozliwosc zebym tam sobie mogl pojechac, no i tez troche zarobic, ale generalnie chodzi mi tylko o zwrot kosztów calego progrmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Cię zniechęcać, ale na taki program work and travel musisz zaiwestowac sporo sianka, średnio 6  tysięcy, tyle np. mnie to kosztuje, no i pewnie wielu osobom zwracają się koszty i przywożą do domu jeszcze spore sumki, ale rożnie to bywa, jeśli zależy Ci tylko na pieniądzach to wyberz anglię, irlandię, ja tak zrobiłem w zeszłym roku i nie zaluje, zarobilem 2,5 tysiaca euro w nieco ponad 2 miesiace, a teraz wybralem usa, bo to jedyna mozliwosc zebym tam sobie mogl pojechac, no i tez troche zarobic, ale generalnie chodzi mi tylko o zwrot kosztów calego progrmu.

dokładnie....