Skocz do zawartości

Student dwóch kierunków - wiza turystyczna.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Jestem studentem dwóch kierunków z tym, ze myśle bronić sie gdzieś pod koniec marca, a na drugim kierunku jestem po pierwszym semestrze:) Zaproszenie juz w domu wiec u konsula bede przed obroną. Pytanie wiec takie- czy mówić ze studiuje dwa kierunki czy tylko jak coś to powiedziec ze jestem na pierwszym roku? i czy zabra oba indeksy? Dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Hmm, w sumie ciezko powiedziec.

Obydwa indeksy z soba wez, ale moze bazuj na tym z pierwszego roku i w razie czego wyjmiesz drugi, gdy o to poprosza?

Sa osoby, ktore bronia sie na pierwszym kierunku, a drugi zaczynaja tylko po to, zeby w wakacje jechac na W&T - wtedy nie maja oporow, zeby zostac w USA, bo stopien naukowy w kieszeni (i pracy w zawodzie mozna juz szukac), a kierunek fakultatywny tak naprawde niewiele dla nich znaczy i nie trzyma ich w Polsce.

Nie wiem, czy tak rozumowac bedzie konsul, ale skoro nie masz obowiazku pokazywac obydwu indeksow - moze warto tego nie robic.

Dwa indeksy na pewno pomagaja, gdy jestes w trakcie studiow - bo malo kto chce zrezygnowac z obydwu kierunkow i zostac w USA, ale jesli jeden z kierunkow konczysz - mozna patrzec na to z calkiem innej perspektywy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem na dwóch kierunkach. Rok temu jak jechałam pokazywałam indeks z zaocznych bo w dziennych wbito mi urlop okolicznosciowy ( a tylko po to aby przedłużyć studia i móc wyjechać ponownie na następny rok). A w tym roku pokazałam dzienny gdyż juz mam prawa studenckie (po urlopie) a z zaocznych bronię się do czerwca. Niema problemu.

powodzenia

PS

starałam się o wizę studencką ale przy turystycznej nie powinno być problemu. powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach