Skocz do zawartości

Ciekawski


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam chec wyjechac w tym roku do USA jestem studentem wiec wiza no problem lecz mam pytanka co do zarobków z wyjazdów organizowanych przez work& jezeli jezyk znam troche słabo czy mam czego tam szukac? bo wiem ze sa tez ludzie bardzo rozczarowani i dokładali do takiego interesu.

tak propo ile nalezy zainwestowac czy zamkne sie w 5 tys? prosze piszcie co wiecie na ten temat bo ja narazie jestem zielony moze sie wybiore do jakiegos biura z góry wielkie dzieki trzymcie sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Wiele tak naprawdę zależy od szczęścia. Język na pewno wiele pomoże, ale jest wiele przykładów gdzie ludzie nie umiejąc za wiele zarabiali naprawdę wielkie pieniądze(jak na WAT) np. na Alasce w przetwórniach ryb ale nie tylko tam. Pamiętaj jednak że bez dobrego angielskiego masz mniejsze prawdopodobieństwo na lepsze stanowisko. 5 tyś zł to chyba trochę za mało jak na WAT w sumie licz około 7 tyś zł w optymistycznym wariancie(za wszystko czyli opłaty za program, samolot i kieszonkowe). Faktycznie różne są przypadki gdzie ludzie również wracali rozczarowani chodźmy zarobkami, ale generalnie jest to tak zorganizowane żeby co najmniej zwróciło Ci się to co włożyłeś. Program ten w pierwotnym zamierzeniu ma na celu poznawać amerykańską kulturę i nie jest skonstruowany tak aby osiągać gigantyczne zarobki, świadczy o tym choćby fakt że wielu studentów musi pracować na dwóch etatach żeby osiągnąć dobry wynik. W większości przypadków jednak studenci traktują to jako źródło zarobku i z powodzeniem większości się to udaje. Wydaje mi się że gra jest warta świeczki i warto zaryzykować, na pewno wiele osób to potwierdzi bo to co zobaczysz i się nauczysz jest twoje i nikt Ci nie odbierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×