Skocz do zawartości

jaką formę ma mieć zaświadczenie z pracy?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

W zeszłym roku byłem uczestnikiem wat'u. Mam od czerwaca zeszłego roku absolutorium, nie obroniłem sie jeszcze ( a co śmieszniejsze nie zacząłem jeszcze pisać pracy magisterskiej). nadal jestem w posiadaniu swojego indeksu :-).

Mam pytanko, bede chciał sie ubiegać o wize turystyczna, jak myślicie czy w formularzu napisać że nadal jestem studentem(choć prawa studenta już jestem pozbawiony zgodnie z regulaminem uczelni).

Istnieje druga możliwość, moi rodzice mają firmę i mogą wystawić mi zaświadcznie że u nich pracuje- dokładnie zajmuję sie "papierkową"robotą.

Jaka- Waszym zdaniem- może być reakcja konsula że pracuję u rodziców? Czy oprócz zaświadczenia będzie kazał mi może przynieść odcinki wpłaty do ZUS'u (tych nie mam)?. Czy to że mam indeks musi być podparte jeszcze dokumentami z dziekanatu?

Może dodam jeszcze że ukończyłem także studia podyplomowe.

Z góry dziekuję za pomoc wszystkim. W szczególności liczę na profesjonalizm i wiedzę chomika.

Pozdrawiam.

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 moja rada jsli znasz ang, to lepiej wypelnic druk po angi isc do ang konsula... mi nie kazali pokazywac zadnych dokumentow, mimo, ze wlasnie wyrobilam nowy paszport,wiec tez bylo dziwne..Nie magluja tak ,jak na "polskim okienku" i jest mniej czekania, mniej osob.

nadal jestem w posiadaniu swojego indeksu

--jesli masz indeks, ja bym napisala,ze jestem nadal studentka/em (musiz podac nazwe szkoly itp, wez ze soa indeks) masz legitymacje??

Istnieje druga możliwość, moi rodzice mają firmę i mogą wystawić mi zaświadcznie że u nich pracuje-