Skocz do zawartości

Studentka V roku -w.turystyczna ,srednio zamozni rodzice


Rekomendowane odpowiedzi

:)

  • Witam chcaial bym jechac w sierpniu do Usa ,jestem studentka ostatniego roku medycyny i do pazdziernika musze wrocic ..Kogo mam napisac we wniosku wizowym jesli na wyjaz mam swoja kase ,a rodzice sa srednio zamozni ,dodam ze nie pracuje ,mam stypendium i troche pracowalam w wakacje ..Czy dobrze jest mowic konsulowi ze sie gdzies wyezdzalo na zarobek ????

W jakiej formie mam dostarczyc dokumenty o dochodach rodizcow ,czy maja one byc z urzedu skarbowego ???

W jakiej postaci ma byc wyciag z banku ,czy taki jak dostaje poczta ,czy jakis ekstra???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja jestem studentem 5 roku, sytuacja podobna do Twojej... z mala roznica, mialem zaproszenie.

Do ambasady wzialem legitymke, indeks, zaswiadczenie o studiowaniu i o "planowany termin ukonczenia studiow: pazdziernik 2006"

Konsul spytal sie do kogo lece i kim ta osoba jest dla mnie, NIE CHCIAL zadnych wyciagow bankowych indeksow i innych [beeep] / generalnie takie papierki to mozna podrobic/

Dostalem wize na 3 lata :D

Tak wiec postaraj sie o zaproszenie a jesli to odpada i wydaje ci sie ze "kasa na koncie to podstawa w ambasadzie" to moze sprobuj tego:

Dogadaj sie ze znajomym, rodzina w taki sposob ze ty masz zalozmy 5k i ktos ma 5k. On ci robi przelew calosci, ty pobierasz papiery z banku /stan konta na dzien dzisiejszy/ potem przelewasz 10k na konto znajomego - on sobie papiery robi, on ci odda i macie w papierach po 10.000 PLN :)

A co do "kogo mam wpisac we wniosku..." to chyba nie musisz nikogo, jak lecisz zwiedzac ;)

Znajdz sobie hotel http://www.cheaptickets.com/

A lepiej bedzie, jak poczytasz co jest w szukajce na forum, gdzies tu o tym bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach