Skocz do zawartości

Pytanko w sprawie WIZY czy mam szanse czy raczej nie ??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was mam do was prosbe dlatego chcia3 bym wam przedstawic moją sytuacje. Od 5 miesiecy chodze na kurs Angielskiego zacz3o mi sie to bardzo podobac i za3uje ze tak pozno sie tym zainteresowa3em :? Mam kolezanke ktora jest legalnie w U.S.A. tak mysla3em ze super by by3o pojechac na nastepne wakacje lub na ferie zimowe i zobaczyc swoje si3y z jezykiem czy jestem w stanie sie dogadac i ile mi jeszcze brakuje do dobrego poziomu :P Sprawa polega na tym ze jestem uczniem szko3y zaocznej na kierunku informatycznym do tego pracuje legalnie , chodze na kurs angielskiego i jestem wstanie przedstawic wniosek z banku ze mam pieniązki na koncie do tego by dosz3o jeszcze zaproszenie czy mam jakąkolwiek szanse ze dostane wize turystyczną czy marne są moje szanse. Bardzo bym prosi3 o wypowiedz waszą jak to widzicie.. dziekuje za pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

w/g mnie wszystko wyglada elegancko :P Nie wiem tylko ile kasy trzeba miec na koncie, zeby urzednikowi wystarczylo. Mysle ze i tak najlepiej byloby zrobic jeszcze maly przelew na Twoje konto od rodzinki na przyklad. Pamietaj tez o "silnej wiezi z krajem" :D

inna sprawa ze wiza turystyczna to loteria... ale to juz pewnie wiesz.

do odwaznych swiat nalezy wiec probuj !!

pozdrawiam

Ewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej. Czy moglibyście mi napisaa, czy lecąc z wizą turystyczną musze miea jakąś określoną ilośa pieniedzy przy sobie, jeśli tak to ile?

Jade do USA pierwszy raz paszport te? mam czyściutki tj.niedawno wyrobiony - 3 m-ce temu . Nie jestem jak wiekszośa z Was ju? tak m3odym i doświadczonym podró?nym. Jestem tam zaproszony przez moich wieloletnich przyjació3. We wniosku napisa3em , ?e koszty związane z podró?ą pokryje sam. Tak mi kolega poleci3 wpisaa .

Z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza