Skocz do zawartości

Bilety YTP


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja wysłałem emaili z tą klauzulą do UOKIK i zobaczę co mi odpowiedzą. Poza tym w umowie nie ma nic o wynagrodzeniu za zakup biletu (prowizji)

  • Odpowiedzi 420
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź
Napisano

No to widze ze YTP ma z nami przesrane w tym roku :( Ja na moje ciagle pytania i prosby o wytlumaczenie, dostalem maila od kierownika biura, ze jak nie zmienie tonu to przestana mi odpowiadac na maile :D Na prosbe o przeslanie cytatow, ktore to niby slowa mialy brzydki ton, koles zamilknal :!:

Robia z nami co chca, boja sie niepotulnych i probuja ich zastraszyc !

Napisano

i niby to biuro założone zostałe przez sdudentów dla studentów :(

Pan Michałek niezła kase trzepie poczytajcie na necie ile on i jego zona mają w posiadaniu firm :D

śmiechu warte :)

Napisano

Już niedługo firmy Kołtysów i im podobnych bedą ciągnąć kasę ze studentów. Wielki brat zniesie wizy i będziemy latali, i pracowali w USA kiedy chcemy, czego sobie i wszystkim forumowiczom życzę. Niepoprawny optymista.

Napisano
Ja wysłałem emaili z tą klauzulą do UOKIK i zobaczę co mi odpowiedzą. Poza tym w umowie nie ma nic o wynagrodzeniu za zakup biletu (prowizji)

YTP moze obejsc fakt zarabiania na Was - po prostu dostana fakture na kwote koncowa od Amin Travel. Pokaza Wam ze nic na tym nie zarabiaja. A potem YTP i Amin Travel sie podziela kasa i nigdy sie o tym nie dowiecie.

Napisano

Ale tu nie chodzi chyba o fakt zarabianiana nas tylko o zawarcie w umowie niezgodnego z prawem postanowienia, które (jeżeli rzeczywiście jest niezgodne) nie powinno obowiązywać.

Napisano
Ale tu nie chodzi chyba o fakt zarabianiana nas tylko o zawarcie w umowie niezgodnego z prawem postanowienia, które (jeżeli rzeczywiście jest niezgodne) nie powinno obowiązywać.

hmm mysle ze sam fakt braku okreslenia ceny i mozliwosci jej (nie)akceptacji klienta bez ryzyka finansowego jest niezgodne z prawem. Coz zobaczymy co powiedza. Z tego co wiem od innych to urzad generalnie dlugo odpowiada. Radzili zadzwonic do lokalnego Rzecznika praw konsumenta w danym regionie.

Napisano

Jeżeli chodzi o UOKIK to dzwoniłem do nich kilka dni temu i...

No właśnie niczego się nie dowiedziałem, zostałem połączony z jakimś facetem, który twierdził, iż podpisana umowa to rzecz święta :!: Gdy to usłyszałem, to zrezygnowałem z jego pomocy.

Po majówce mam zamiar wybrać się do Rzecznika Praw Konsumentów i dokładnie wyjaśnić mu całą sprawe i przedstawić umowe. Zobaczymy co on wtedy powie. Mam nadzieje, że zobaczy jakąś sprzeczność tej umowy z prawem :!: A jeżeli nie to cóż pozostaje przyjęcie mi tego co ma do zaoferowania YTP :(

Napisano

Jeszcze raz napisze :(

nie musisz zgadzac się na proponowany bilet oni muszą go dopasowac do Ciebie !!!!!!!

A jeśli to nie poskutkuje to zerwiesz z nimi umowe< opłata za to wynosi400 zł >

i podpiszesz nową na nowych zasadach <czyli bedziesz mogł kupić sobie bilet SAM :D>

Napisano
No właśnie niczego się nie dowiedziałęm, zostałem połączony z jakimś facetem, który twierdził, iż podpisana umowa to rzecz święta :!: Gdy to usłyszałem, to zrezygnowałem z jego pomocy.

lol - niezly gostek. Moze jakis nowy :( - chyba nigdy nie slyszal o klauzulach abuzywnych.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...