Jump to content

Mail do pracodawcy


Recommended Posts

Mam mały problem który powoduje niepewnosci i malutki stres czy aby wszytko wporzadku jest zwiazane z wyjazdem na worka :? Oferte pracy mamy od 18 marca, i zaraz po tym napisałysmy maila do naszego pracodawcy dodam ze na targach rozmawiałysmy z przestawicielem a nie bezposrenio z pracodawca wiec troszke pytan sie nazbierało ale do dzis nie dostałysmy odpowiedzi na nasze pytania :x a do wyjazdu pozostało 29 dni... w biurze mowia ze nie ma sie czym martwic bo Amerykanie maja czas i z niczym im sie nie spieszy ... ale z drugiej strony zaczynam sie zastanawiac czy nasza oferta nie jest jakas lipa :?

---------------------------------------

29 maj -----> San Francisco :(

Link to comment
Share on other sites


     

chyba nikt Ci w 100% nie moze dobrze doradzic :( ja rok temu dostalem tylko jednego mejla od mojego mpracodawcy z umowa,(bylo to w styczniu ) i na tym sie kontakt urwal, az do mojego przylotu w czerwcu - i wszytsko bylo ok :D oni naprawdena nic nie maja czasu, pewnie wszystko bedzie dobrze :)

---------------------------------------------

Canobie Salem NH

Link to comment
Share on other sites

Na ofercie powinien byc nr tel pracodawcy. Najlepiej zadzwon i porozmawiaj z nim. Ja zawsze dzwonie jak mam jakies pytania dotyczace szczegolow zatrudnienia i swoich przyszlych obowiazkow. Czekanie na meile tez mnie denerwowalo!!

Link to comment
Share on other sites

no nerwów to moze i mniej jesli by tak zadzwonic... tylko ze jesli chodzi o moj angielski to nie powiedzialabym ze jest rewelacyjny :oops: zły tez nie jest :( ale pewno jescze bardziej bym sie wtedy zestresowała i zaciela podczas rozmowy :D no a z drugiej strony to czekanie to strasznie denerwuje :?

Link to comment
Share on other sites

czesc

ju_ulka zgadzam sie najlepiej zadzwon bo roznie to bywa z tymi emailami- nie maja czasu odebrac a czasem po prostu maile nie dochodza.

a co do rozmowy to nei martw sie na pewno bedzie dobrze, zawsze mozesz poprosic zeby powtorzyl czy mowil wolniej amerykanie sa bardzo wyrozumiali jesli chodzi o jezyk takze uszy do gory :(

moj pracodawca zawsze w ciagu jednego dnia mi odpisuje- ciagly kontakt takze luzik. :D

nie martw sie ju_ulka bedzie dobrze trzymam kciuki bo wiem jaki to stres rozmawiac przez tel po ang bo moj ang tez nie jest super ekstra ale jakos sobie poradzilam Tobie tez tego zycze :wink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.






×
×
  • Create New...