Baltazar Napisano 2 Maja 2006 Zgłoś Napisano 2 Maja 2006 Cześć. CZY MAM SZNASĘ NA WIZĘ, JEŚLI BYŁEM KARANY, CZY WYBIĆ JĄ SOBIE Z GŁOWY??? Bardzo proszę napiszcie co o tym sądzicie. Dzięki, Baltazar
STMan Napisano 2 Maja 2006 Zgłoś Napisano 2 Maja 2006 Dostales wyrok, tzn zawiasy czy siedziales?? Jezeli bylo to malo szkodliwe /zawiasy kilka miesiecy na kilka lat/ to bodajze 2 lata po okresie proby akta twoje powinny zostac wyczyszczone, mozesz mowic o sobie "nie bylem karany" Czyli, jezeli w 1995 roku miales wyrok skazujacy na np. 5 m-cy wiezienia w zawieszeniu na 4 lata, to od 2001 masz status, jakbys karany nie byl nigdy Karta powinna sie czyscic automatycznie, jednak ponoc czasem trzeba napisac pismo do sadu z prosba o wyczyszczenie akt Nie wiem dokladnie czy to co pisze tyczy sie wszystkich paragrafow, jednak pod "troche narozrbialem" rozumiem bojke, pobicie, kradziez, posiadanie narkotykow... to powinno sie kasowac Nie jestem prawnikiem, wiem to z .... autopsji pozdrowienia
Baltazar Napisano 2 Maja 2006 Autor Zgłoś Napisano 2 Maja 2006 Niestety za coś "poważniejszego". Poza tym teraz ( od pół roku ) mam rok w zawieszeniu na dwa.
STMan Napisano 2 Maja 2006 Zgłoś Napisano 2 Maja 2006 Czyli akta "czyste" nie sa hmmm, widze 2 wyjscia: 1. Przyznac sie i....sie okaze 2. Ciekawe w jaki sposob ambasada sprawdza orzeczenia o niekaralnosci? Sam konsul tego nie sprawdzi /musialby prokurator poprosic o wyciag lub ty/, mamy przeciez ochrone danych 8) .... tyle ze wtedy mozesz miec problem na lotnisku Ciekawy temat, czekam na posty ludzi ktorzy byli w takiej sytuacji EDIT: http://ewiza.com/forum2/tematy1/3176.htm CZYTAJ TO JEST ISTOTNE Jezeli zlamalem regulamin tym linkiem, to prosze moda o usuniecie go /po prostu nie wiem, czy mozna linki do innych forow/ pozdrwaiam