Skocz do zawartości

Pytanie - czy dostanę wizę będąc karanym?


Rekomendowane odpowiedzi

Dostales wyrok, tzn zawiasy czy siedziales??

Jezeli bylo to malo szkodliwe /zawiasy kilka miesiecy na kilka lat/ to bodajze 2 lata po okresie proby akta twoje powinny zostac wyczyszczone, mozesz mowic o sobie "nie bylem karany"

Czyli, jezeli w 1995 roku miales wyrok skazujacy na np. 5 m-cy wiezienia w zawieszeniu na 4 lata, to od 2001 masz status, jakbys karany nie byl nigdy :lol:

Karta powinna sie czyscic automatycznie, jednak ponoc czasem trzeba napisac pismo do sadu z prosba o wyczyszczenie akt

Nie wiem dokladnie czy to co pisze tyczy sie wszystkich paragrafow, jednak pod "troche narozrbialem" rozumiem bojke, pobicie, kradziez, posiadanie narkotykow... to powinno sie kasowac :)

Nie jestem prawnikiem, wiem to z .... autopsji :)

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli akta "czyste" nie sa hmmm, widze 2 wyjscia:

1. Przyznac sie i....sie okaze

2. Ciekawe w jaki sposob ambasada sprawdza orzeczenia o niekaralnosci? Sam konsul tego nie sprawdzi /musialby prokurator poprosic o wyciag lub ty/, mamy przeciez ochrone danych 8) .... tyle ze wtedy mozesz miec problem na lotnisku

Ciekawy temat, czekam na posty ludzi ktorzy byli w takiej sytuacji

EDIT:

http://ewiza.com/forum2/tematy1/3176.htm

CZYTAJ TO JEST ISTOTNE

Jezeli zlamalem regulamin tym linkiem, to prosze moda o usuniecie go

/po prostu nie wiem, czy mozna linki do innych forow/

pozdrwaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STman - dzięki za jakiekolwiek info. Co prawda nie wzbudziłeś we mnie optymizmu, ale przynajmniej wiem na czym stoję. Nie pozostaje mi nic innego jak złożyć papierki, zaznaczyć prawdę i na spotkaniu w konsulacie postarać się zrobić jak najlepsze wrażenie. Może trafię na rozsądnego urzędasa któremu da radę wytłumaczyć, że 10 lat temu nie miałem tyle oleju w głowie co teraz i ze zwykłej głupoty narobiłem sobie bigosu.