Skocz do zawartości

studia zaoczne W&t


Rekomendowane odpowiedzi

jestem studentem studiow zaocznych na 2 roku (3 zbliza sie wielkimi krokami:)) rok koncze mniej wiecej w polowie lipca chcialem sie zapytac byc moze ktos wie lub jest w podobnej sytuacji czy wyjazd tak puzno jest mozliwy jesli tak to czy jest oplacalny na niektorych stronach pisze ze moge zostac najdluzej 4 miesiace ale na innych ze najdluzej do 15 pazdziernika boje sie ze jesli zalatwie sobie taki wyjazd to moze mi sie nie zwrucic a to by byla KLAPA a teraz jeszcze dollar$$ cienko stoi i moze za niedlugo to byc wogole nie oplacalne do tego moj angielski jest niezadobry chcialbym sobie go na miejscu podszlifowac wiem ze czlowiek tam szybciej sie go uczy niz w polsce

z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem studentem studiow zaocznych na 2 roku (3 zbliza sie wielkimi krokami:)) rok koncze mniej wiecej w polowie lipca chcialem sie zapytac byc moze ktos wie lub jest w podobnej sytuacji czy wyjazd tak puzno jest mozliwy jesli tak to czy jest oplacalny na niektorych stronach pisze ze moge zostac najdluzej 4 miesiace ale na innych ze najdluzej do 15 pazdziernika boje sie ze jesli zalatwie sobie taki wyjazd to moze mi sie nie zwrucic a to by byla KLAPA a teraz jeszcze dollar$$ cienko stoi i moze za niedlugo to byc wogole nie oplacalne do tego moj angielski jest niezadobry chcialbym sobie go na miejscu podszlifowac wiem ze czlowiek tam szybciej sie go uczy niz w polsce  

z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi

Uwazam, ze warto jechac. Zostac mozesz cztery miesiace, piaty miesiac to zwiedzanie bez mozliwosci podjecia legalnej pracy (co nie znaczy, ze nie mozesz sprobowac pracy na czarno). O dacie granicznej 15 pazdziernika nic nie slyszalem - kumpel zostal z koniecznosci do 27 pazdziernika ( sprawa sadowa, mial stluczke :| ) i pracowal. Wyjechal na poczatku czerwca.